Ga naar inhoud


telkens heropstarten


Timmy269

Aanbevolen berichten

Ik heb al een paar jaar een Vu SOLO2. Sinds een hele tijd als ik aan het zappen ben en op een zender kom waar ik geen abbo en beeld voor heb en ik wil terug gaan naar bv een zender in mijn TV Vlaanderen abbo dan kan ik niets meer zien op deze zender. Dan moet ik de Vu SOLO2 zonder stroom zetten en terug opstarten of herstarten via menu. Vroeger kon dit zonder probleem.

Op de ontvanger heb ik

 

image release v.6.0.8

Version 2014-06-12-vti-master

image: release 6.0.8 2014-03-10

Frontprocessor versie: 0

CCcam 2.3.0

 

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

 

Op de ontvanger in de keuken, van TV vlaanderen zelf gaat dit allemaal zonder probleem en hoef ik hem niet te herstarten als ik van een zender kom waar ik geen abbo en beeld op heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Misschien een Prio lijst voor CCCam gebruiken, of voortaan oscam gebruiken?

 

Over de prio lijst is al veel geschreven, even zoeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ook ik heb dat zelfde probleem bij mijn solo2, bij het zappen naar wel/niet gecodeerde zenders in het cd of tvv paket.

Heb je het schokken al eruit gekregen ?

ik durf nog niet op dat andere systeem dat hier voorgesteld wordt over te schakelen, ben bang dat straks niets meer gaat.

Ik ben al helemaal gewend eraan om steeds op te staan, ontvanger via knopje achterop uit te schakelen en later weer aan te zetten om weer beeld te krijgen,

maar een andere veilige manier was me liever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de hard reset is slecht voor de receiver zijn alternatieve firmware

dat moet je liever niet doen

indien bij gebruik van een softcam het beeld schokkerig over komt is daar altijd wel een reden voor te vinden

 

een reden bij jou ligt wellicht in het gebruik van twee kaarten die voor de zenders van CD en TVV met oscam srvid geoptimaliseerd zou kunnen worden.

the Parasol heeft er een aangemaakt in het forum oscam

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...