Ga naar inhoud


spraakherkenning en spraaksturing verplicht?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Appen in de Auto

het wordt strafbaar, hoe hoog de straf moet nog worden bepaald

 

Citaat

De Tweede Kamer eist dat appen achter het stuur als een misdrijf wordt gezien en dus zwaarder wordt bestraft. Het kabinet moet in een wet vastleggen dat het gebruik van een smartphone door de chauffeur onder "roekeloos rijgedrag" valt, net als bijvoorbeeld het rijden onder invloed van drank of drugs.

Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt nu een plan van VVD-Kamerlid Dijkstra om te zorgen dat automobilisten te allen tijde twee handen aan het stuur houden.

Bron NOS nieuws

 

dus twee handen aan het stuur houden

afgezien van of dat kan met handschakelen en richting aangeven daargelaten

 

de spraakherkenning en spraak gestuurde apparatuur wordt belangrijk in de auto

dat bewijst ook Amazon Echo Apple SIRI, windows Cortana en de reeds werkende spraak herkenning in Auto's als Audi, BMW, Ford

waarom is een carkit zo lastig?

te duur?

 

de katalysator was toch ook verplicht

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het 1 keer gedaan, appen tijdens het rijden en voelde me niet veilig en tig keer minder veilig dan niet-handsfree bellen. Je aandacht is volledig weg plus dat je niet meer op de weg kijkt. Ik heb een iPhone met dicteerfunktie, maar door de omgevingsgeluiden in de auto werkt die funktie zeer matig.

 

Dus inderdaad: beide handjes aan het stuur en van je telefoon afblijven. Bij overtreding inderdaad behandelen als een misdrijf, geen geldboete of een taakstraf maar gewoon een week de cel in. Voor fietsers en andere bestuurders moet hetzelfde gaan gelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei kiekiek:

Bij overtreding inderdaad behandelen als een misdrijf, geen geldboete of een taakstraf maar gewoon een week de cel in.

 

Ik zeg zweepslagen en vierendelen. Overdrijf je niet een beetje?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parrot Bluetooth carkit ck3100, ck3200, MKI9000, MKI9100, MKI9200‎, diverse soorten en je telefoon word verbonden als je instapt dus je kunt kletsen als Brugman terwijl je handen aan het stuur vastplakken van die marshmallows welke je net allemaal opgegeten hebt.

En je kunt zelfs op die wijze ook siri nog inschakelen om een booschap door te geven.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent hartstikke in overtreding.

 

Geen toegang. Rottumeroog is het gehele jaar gesloten voor publiek. Het gebied valt namelijk onder de Natuurbeschermingswet artikel 20

 

(Of val jij natuurlijk ook onder de uitzonderingen.)

 

`superfout.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...