Ga naar inhoud


M3U bestand van je favorieten bouquet exporteren


Dpaki

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

 

Ik heb een vraag. Ik wil graag thuis op een extern kastje TV kunnen streamen wat op m'n Vu+ Duo2 afspeelt. Dit gaat prima met OpenWebIf en ik kan in een browser prima streamen. 

Echter wil ik dit op een gebruiksvriendelijker manier en eigenlijk dus in een IPTV app doen op mijn AppleTV die werkt met M3U bestanden. 

 

Nu lees ik overal op internet dat je in OpenWebIf je Favorieten bouquet zou moeten kunnen exporteren als M3U bestand door ergens op een knopje te drukken. Echter op mijn OpenWebIf (met VTi 13 en het nieuwe OpenWebIf interface, zie bijlage) kan ik nergens een knopje vinden waarmee ik dit voor elkaar krijg. Ook volgens eerdere berichten hier op het forum (hier en hier) zou dat toch echt moeten kunnen onder VTi. 

 

Wie kan mij helpen om dit voor elkaar te krijgen?

 


Alvast dank voor de hulp.

Screen Shot 2017-12-25 at 19.05.29 .jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp nog niet helemaal wat je nu precies wilt maar hierbij toch een mogelijke antwoord.

 

Als je een recente Apple TV, b.v. Versie 4, gebruikt dan kun je daarop een VU+ app (VUplusTV) installeren welke alles, dus ook de TV stream van jouw DUO2, afspeelt.

Je sluit de Apple TV d.m.v. een HDMI kabel op jouw TV aan, start de VU+ app op en je kunt TV kijken.

Is dit wat jij bedoeld?

 

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

om je boeket als mp3 te exporteren klik je in de web interface op televison. Vervolgens klik je op het tvtje van je boeket, en dan sla je de mp3 op. Klikken op het tvtje in het vierkantje in bijgevoegd screenshot dus.

2017-12-28 19_13_25-[Vu Plus Duo 2] M3U bestand van je favorieten bouquet exporteren - Vu Plus - Sat.png

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor alle antwoorden.

 

Even een toelichting. Wat ik begrijp is het in de oude OpenWebIf mogelijk geweest dat als je ergens klikte dat je een m3u lijst kreeg met al je kanalen uit je favorieten in dat bestand. Als je dit bijvoorbeeld dan opende in VLC op de computer kon je gewoon tussen de kanalen wisselen. 

 

@FalconerThe jouw suggestie ken ik. Levert inderdaad een m3u bestand. Maar slechts met 1 link en dus alleen de link naar het betreffende kanaal. Dacht om zelf een lijstje te maken door elke keer de links te kopiëren van alle kanalen. Echter de link blijft hetzelfde en de VU+Duo2 regelt dat schijnbaar intern dat er gezapt wordt en op dezelfde link een andere kanaal gestreamd wordt. 

 

@Jürgen thanks, de app kende ik al. Helaas werkt om een of andere reden het streamen op die manier bij mij gewoon niet lekker. SD kanalen wel, maar HD is echt een drama. Heeft misschien te maken met WiFi ipv bekabeld. Dat zou ik nog kunnen proberen. Maar dit is wel het concept wat ik wil: dus TV kijken op mijn AppleTV wat doorgestuurd wordt door de Vu+Duo2.

 

@wiz holy !@#$. Daar was ik dus naar op zoek. Overal geklikt en bezig geweest. Maar dat TVtje komt niet op als link als je met je muis erover gaat. Dus nooit gedacht dat die klikbaar zou zijn. Thanks! Heb nu een m3u bestand wat ik wilde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja er zijn wel meer wondere dingen in de nieuwe web interface. Als je wilt zoeken in epg bijvoorbeeld, daar was vroeger gewoon een vakje voor en daar kon je dan je zoek argument invullen. Tegenwoordig moet je EPG kiezen en dan CTRL+F doen en dan verschijnt er ineens een invul vak waar je dan je zoek criteria kan invullen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...