Ga naar inhoud



Andrija

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Werkt bij mij ook zonder problemen op mijn 4K's.

Ik heb trouwens niets terug gezet, gewoon de VTi update geïnstalleerd en de ontvanger opnieuw opgestart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zit (als Pedro4) ook nog steeds met dit probleem. En ben dus terug gegaan naar VTI  oude versie. Heb card gecontroleerd. Nieuwe installatie enz. Niets helpt. Een keer de box uit en aan en weg zijn de incripted canalen. Trouwens is in het VTI menu laatste versie de EMC informatie button verdwenen. Heb ook PLI geprobeerd geen probleem.

Heb ook een andere skin geprobeerd maar zat het ook niet in. Heb nu twee applicaties welke niet VTI eigen zijn. Coolmanguide en automatische fullback. Deze laat ik even weg. Vervolgens opnieuw geheel opnieuw geinstalleerd. Standaard VTI image c.q. skin geinstalleerd. Uit temp de oude cam.cnf terug gezet. Alles draait en lekker op bed. Vanmorgen alle canaalzenders op zwart.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met problemen zit met Oscam is het eerste wat je best doet in de oscam webinterface kijken of de kaart gelezen wordt.

Dit bereik je door naar http://ipofhostname:83 te gaan in het geval van de oscam butler configuratie. Heb je een andere configuratie dan kijk je in de oscam.conf welke poort ingesteld is, en vervang je 83 door de juiste poort.

Voor de solo4k werkt http://vusolo4k:83 waarschijnlijk, als de poort daadwerkelijk 83 is en de hostname niet veranderd werd.

Als je dit kunt openen ben je al zeker dat Oscam gestart werdm en post je best een  screenshot er van hier.

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam butler ingesteld zoals door jou aangegeven helpt bij mij niet. Oscom butler weer geopend en staat weer in zijn oude HDD tv of zoiets. Dus zou het kunnen dat er iets met "de oscambutler fout zit"

 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen de oscam butler genereert gewoon en config en maakt de bestanden aan, maar onthoudt zelf niet wat je de vorige keer gegenereerd hebt.

Of oscam werkt zie je gewoon in de oscam webif...

 

Als de zender grijs zijn in de zenderlijst ligt dat aan vermoedelijk een probleem met fastscan, hebben al meer gebruikers gemeld. Probeer het eens zonder fastscan.

Een grijze zenderlijst heeft NIETS met oscam te maken.

 

Wat bedoel je met de knop EMC is weg? In het menu?

Misschien is EMC niet geinstalleerd, misschien is het onzochtbaar gemaakt (blauwe knop)...doet weinig terzake alleszins bij deze topic...

aangepast door Clemens-vuplus
  • Like 1

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clemens bedankt dat was de oplossing!! Ook anderen bedankt doordat de andere kanalen wel werkte heb ik altijd gedacht het is een cam probleem.

In het VTI menu zit onder info een mogelijkheid om EMC info te zien. Deze is gewoon weer zitbaar en geeft aan dat in temp de info bestand van de cam staat en op seca3.

 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrija, fijn dat het weer werkt

 

maar je haalt allemaal afkortingen door mekaar waardoor wij niet weten wat je bedoeld

EMC is het Enhanced Movie Center, snap je, een plugin voor het beheren van je opnames

dat heeft nul komma nix met EMM en ECM van doen die invloed hebben op de kaart

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het VTI menu is de tweede knop info over u system. Als ik daarop druk zie ik de status van mijn Cam in de TMP dir. Zelfs het pad staat daar aangegeven. Dus niet met opzet geschreven.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...