Ga naar inhoud


problemen met vtm hiccups ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

bericht geplaatst op de facebook pagina en twitter account van medialaan - we wachten op een reactie .....

idem ditto voor SBS Belgium.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het ook eens bekeken en de symtomen zijn verschillend van mijn DM8000 EN phillips tv met ingebouwde sat tuner.

 

Bij de DM lijkt het beeld even stil te staan en valt het geluid weg, duur ong twee seconden. (gezien op VTM)

 

Op de tv loopt het geluid gewoon verder en stottert het beeld met veel blokvorming, duur een seconde of 10. (gezien op VIER)

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei GI30065:

@Jean-Claude, heb net ook gereageerd op Facebook op je berichtje.

 

 

link voor SBS Belgium : https://www.facebook.com/search/str/sbs+belgium/keywords_search :P

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GI30065

natuurlijk hebben die Nederlanders een addblocker tegen dergelijke sexistische reclame

 

de problemen bij enkele zwakkere zenders zijn echter ook op CanalDigitaal en Ziggo zichtbaar

 

en die worden wel degelijk via een satelliet up-downlink doorgegeven

of men het gelooft van de zonnewind is een heel ander thema, maar wel extreem boeiend

 

overigens dat de nieuwe zenders die toegevoegd zijn een slok op een borrel schelen betreffende de bitrates op een en dezelfde transponder is ook logisch

Screenshot_134.jpg

aangepast door Tonskidutch
zelfde website zonder add's

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch, Inderdaad ALLES wat met de ruimte te maken heeft is boeiende materie.

Ben ook een enorme fan van documentaires over de cosmos, dan pas realiseer je je hoe nietig wij eigenlijk wel zijn.

@Tripleboy, kijk hier maar eens naar, screenshot van het antwoord van medialaan op facebook.

 

Groetjes, en fijna dag voor allen.

 

Medialaan Facebook.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch, oei heb ik iets verkeerd gedaan, zo ja mij oprechte excuses.

Als je wilt haal ik het er direct af Jean-Claude.

Graag wat meer uitleg, is dit toegestaan of niet?

Het is wel enkel en allen mijn facebook pagina dat je ziet, niet dat van Jean-Claude.

 

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...