Ga naar inhoud


problemen met vtm hiccups ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


OK, laten we vrienden blijven, niets aan de hand, indien ik iets verkeerd gedaan heb,....Nogmaals mijn oprechte excuses.

Het is zeker en vast niet mijn bedoeling iemand te kwetsen, maar omdat Jean-Claude zelf de link had gepost, nam ik aan dat dit OK was.

Bovendien ben ik nog altijd van mening dat we elkaar moeten steunen, alleen zo hebben we een tegengewicht tegen al die mastedonten van firma's.

@Tonskidutch, heb geprobeerd de image te verwijderen, maar toen ik op opslaan klikte, kreeg ik de mededeling dat het niet meer mogelijk was?

Tijd zou verstreken zijn? Klopt dit?

Anders moet ceesv de image maar in mijn plaats verwijderen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag zie ik ook de glitches op vtm terwijl ik naar sofie kijk.Hier geen blokjes maar een verspringing onderaan het beeld. Zal morgen eens kijken op het zelfde moment via proximus tv of ik ze daar ook nog zie.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu mijn scarlet  bakje  eens opgezet ...moest natuurlijk weer updaten ...deze word zelden gebruikt he :)

eens kijken of die ook storingen heeft op Vtm enz

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZE doen of hun neus bloed, geen meldingen, geen communicatie, geen verbetering, geen oplossing, ga in het weekend indien geen definitieve oplossing mijn opzeg klaarzetten.

Want het is de zoveelste keer dat ze lak hebben aan hun klanten.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke zender was dat sprietje (vtm)

En mijn scarlet  bakje heeft nog geen storing gehad

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle, zo te zien gaan ze nog meer zenders proppen op eenzelfde transponder als ik de screenshot uit een vorig bericht bekijk. 

Kwaliteit kan hen niets meer schelen, vrees ik.

In het verleden heb ik dikwijls problemen vermeld via het 'andere' forum en meestal duurt het té lang vooraleer er iets aan gedaan wordt helaas.

Bepaalde zaken die ik daar aangehaald heb, zijn nog steeds niet opgelost.

 

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu 20 zenders op 1 transponder, ze zijn goed bezig ;)

als er problemen komen op de Nederlandse zenders zullen ze het wel snel oplossen vrees ik.

maar van vtm zijn er op telenet ook problemen, heb het in een opname zelf.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digitaal kijker, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Nederlanders er ook last van hadden.

Ik heb in Google blokjes + RTL4, RTL5,.....Ben uiteindelijk op een ander forum terecht gekomen, kan me niet meer herinneren welk het was.

Maar daar heb ik gelezen dat sommige Nederlandse zenders er ook last van hadden.

Het enige dat we kunnen doen (vrees ik) is massaal met z'n allen een klacht sturen naar de klantendienst van TVV.

Hoe meer klachten,.....hoe sneller een oplossing, allee dat hoop ik toch.

Toch nog net even gekeken bij hun storingsmelder, daar valt er nog steeds niets te lezen, staat nog steeds op wijziging zenderaanbod,.....

 

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

zonet antwoord gehad van de klantendienst van CD : 

Canal Digitaal Hoi Jean-Claude, je hebt het over TVV, maar je hebt contact met de klantenservice van Canal Digitaal. Wij bieden de Vlaamse kanalen vier en zes ook niet aan. Ik denk dat je verkeerd zit! 1f642.png:) Elmer

heb er hen meteen op gewezen dat ook hun RTL kanalen er last van hebben.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...