Ga naar inhoud


problemen met vtm hiccups ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


even afwachten ..meestal bij het nieuws 

maar goed dat we allemaal een mail hebben gestuurd :)

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, en op 2 verschillende schotels (78 en 64 Triax) aangesloten, het blijft kikken, zal een schade vergoeding eisen conform de Belgische wetgeving, het houdt tenslotte alweer meerdere dagen aan.

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de laatste nog geen hikken gezien  Tripleboy

hoeveel signaal heb je trouwens en heb je dat niet per toeval van de rukwinden 

vtm signaal.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een nieuwe Triax schotel gaan halen, 90cm, vorige was 60cm.

Volledig geïnstalleerd en uitgericht volgens de regels van de kunst.

TV staat nu reeds 45min. aan op VTM, en ik moet zeggen nog geen enkele hiccups gehad.

Zou het dan kunnen dat ze toch geluisterd hebben?, laten we het hopen, want aan de telefoon werd ik behandeld alsof ik er niets van kende, en van bakte.

Ik heb nochtans niet één maar twee verschillende professionele meters in huis.

Installeer al meer dan 20 jaar schotels, maar ja in al die 20 jaar zal ik toevallig altijd juist gezeten hebben, en nu na mijn verhuis zal het dan toch niet gelukt zijn zeker.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn er toch me bezig hoor ...heb een mailtje terug gehad 

Beste,

De technische dienst is op de hoogte van deze storing op de frequentie van VTM en werkt eraan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen 
hebben, dan kan je steeds terecht op 
www.tv-vlaanderen.be/vragen of contacteer ons even opnieuw 
en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Pierre
TV VLAANDEREN klantenservice

en een schotel van 60cm de standaard is veel te klein  min 88cm of meer 

in het geval we nu weer veel rukwinden hebben  en veel regen is dat de beste oplossing een grote schotel 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei smetje limb.BE:

heb de laatste nog geen hikken gezien  Tripleboy

hoeveel signaal heb je trouwens en heb je dat niet per toeval van de rukwinden 

vtm signaal.jpg

 

Signaal= 92 %

 

Alle andere zenders goed en stabiel beeld, uigezonderd VT4, 2BE en VTM

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smetje limb.BE, ja vandaar de grotere schotel, wanneer er veel regen of wind is is dit toch een beetje krap.

Ik had hen gisteren al een mailtje gestuurd, maar ik heb nog geen antwoord gekregen, jij hebt dus blijkbaar meer geluk.

Maar,.....als ze ermee bezig zijn, wil dit toch zeggen dat ze het probleem NIET meer ontkennen, dat is toch al een prestatie op zich, toch?

Toen ik belde verzekerde ze mij dat het probleem bij mij lag, nu ze ermee bezig zijn,.....

Afwachten dus, ik ben aan het kijken met een zeer scherp, kritisch oog, we zullen zien.

I'll keep you all posted ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

net nog 2 storingen gehad 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnet op VTM toch ook weer de blokjes gezien :( dus nog niet over het probleem, had het dit weekend niet op vtm maar zag het op Zes wel na een paar uur kijken zaterdag avond en gisteren ook opgemerkt, en net op VTM weer.

 

had donderdag avond op de Telenet kabel zender van VTM ook problemen met het beeld, dat er storingen waren, 

misschien toevallig of ligt de oorzaak daar, komen deze zenders van dezelfde glas vezel verbinding naar Amsterdam en zo naar Luxemburg,

wie zal het zeggen 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, net thuis, nieuws opgezet en wat zie ik : één grote "glitch" tijdens het interview met Sarah Jane Parker .......

blijkbaar nog niet opgelost.

ik wacht nog een dag of 2, en dan verwittig ik de technische diensten van medialaan en sbs - als die op de kar springen dan zal TVV wel snel plooien.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden zei digitaal kijker:

had donderdag avond op de Telenet kabel zender van VTM ook problemen met het beeld, dat er storingen waren, 

misschien toevallig of ligt de oorzaak daar, komen deze zenders van dezelfde glas vezel verbinding naar Amsterdam en zo naar Luxemburg,

wie zal het zeggen 

Tja, de vraag is of de providers het zo aangeleverd krijgen, en de bron van de storing nog verder terug in de keten ligt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ceesv:

Tja, de vraag is of de providers het zo aangeleverd krijgen, en de bron van de storing nog verder terug in de keten ligt.

 

zal nog eens kijken tijdens familie op telenet via de kabel of er nog storingen zijn, als het daar niet meer is moeten we het bij Tv Vlaanderen zoeken aan de aanlevering of bij de encoders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, nu net tijdens het VTM nieuws heb ik 9 hiccups waargenomen (aandachtig gekeken), en zou NIET één keer mogen voorkomen.

We betalen allemaal genoeg geld voor deze service, elke maand opnieuw, opnieuw,......en ja hoor OPNIEUW

Ik verwacht dan ook een perfecte service, nochtans volgens hun reclame mogen wij een perfect beeld in HD verwachten, zucht.

HET PROBLEEM IS DUS NIET VAN DE BAAN, misschien zijn ze er aan het werken, misschien ook niet, wie zal het zeggen.

@redneck eyeball, is dit dan misschien een antwoord op Uw vraag?

Zeggen dat het probleem opgelost is (TVV) is dus een leugen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...