Ga naar inhoud


problemen met vtm hiccups ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

@Jean-Claude, ik ken iemand met een VU+ Solo 4K, en die heeft er ook last van.
Jammer genoeg ken ik niemand met een originele M7 box, en ja het antwoord op jouw vraag zou ik ook wel eens willen weten.

Ikzelf heb een DM8000HD PVR met Newnigma II erop, die persoon met de VU+ box heeft er OpenPLI 6.1 op staan.

Eerst dacht ik dat het probleem bij mij lag, of bij Newnigma II, nu weet ik wel beter.

Vannavond op VTM rond 23u10 héél véél storingen, dit heeft toch wel een tweetal minuten geduurd, in deze 2 minuten waren er zomaar eens 6 storingen.

Wie doet beter:mad:

Groetjes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kijk nog met een originele M7 sat801 ontvanger.

Heb er zoveel last van als iemand met een andere ontvanger.

En inderdaad gisteren was het erg, zeeeer erg.:mad:

 

Maar zo erg als bij Sprietje was het niet.

Wimo01

aangepast door Wimo01
aanpassing tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze voormiddag volledige uitval van VIER gedurende vele minuten, gisteren Q2 geen geluid, een & canvas doen het wel goed evenals vele andere zenders FTA en Gecodeerde.

 

Naar het weekend toe verwacht ik ofwel een oplossing ofwel volledige uitval, dan gaat meteen mijn opzeg de deur uit.

 

Dezelfde problemen zijn  in maart 2015 ook voorgekomen en hebben toen ook veel te lang aangesleept.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg zonet het volgende bericht binnen van medialaan :

MEDIALAAN Dag Jean-Claude, TV Vlaanderen liet ons net weten dat alles weer in orde is. Ze hebben de afgelopen dagen hard naar een oplossing gezocht en hebben er intussen één gevonden. Nog veel kijkplezier gewenst!

dus ....... zou moeten opgelost zijn. Natuurlijk geloven we TVV niet op hun woord - we gaan straks eens aandachtig naar het vtm nieuws kijken !

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedaan Jean-Claude, je mag best fier op je prestatie zijn.

Toen jij schreef ga medialaan eens informeren dacht ik zo bij mezelf, ja dat zal veel helpen.

Maar,.....het blijkt dan toch geholpen te hebben, VELE, VELE DANK Jean-Claude, voor al de moeite!!!!!

Ik deel inderdaad wel je mening vanavond zal mijn valkenoog ook geen rust kennen, afwachten dus of men de waarheid heeft gesproken.

I'll keep my fingers crossed.

Nogmaal vele dank Jean-Claude.

Groetjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Tonskidutch:

hebben jullie dan een alternatief voor satelliet ontvangst van M7group met TVV en / of CDS?

 

 

Ton, de alternatieven, zijn Telenet (of Voo beneden de taalgrens en in Brussel) en Proximus.

De eerste via kabel, de ander via xDSL.

 

Helaas leeft fiber hier (nog) niet zo hard...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei GI30065:

Goed gedaan Jean-Claude, je mag best fier op je prestatie zijn.

Toen jij schreef ga medialaan eens informeren dacht ik zo bij mezelf, ja dat zal veel helpen.

Maar,.....het blijkt dan toch geholpen te hebben, VELE, VELE DANK Jean-Claude, voor al de moeite!!!!!

Ik deel inderdaad wel je mening vanavond zal mijn valkenoog ook geen rust kennen, afwachten dus of men de waarheid heeft gesproken.

I'll keep my fingers crossed.

Nogmaal vele dank Jean-Claude.

Groetjes.

 

Heb nog nooit met zo veel interesse naar VTM gekeken als de laatste week.' t Wordt echt tijd dat het opgelost is.:)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei dvbs:

Heb nog nooit met zo veel interesse naar VTM gekeken als de laatste week.' t Wordt echt tijd dat het opgelost is.:)

Dat is echt een goeie LOL, ik namelijk ook niet!

Ik heb tijdens het VTM nieuws geen enkele storing gehad, normaal zien wij altijd naar het nieuws van één.

En jullie?

Zou het uiteindelijk dan toch opgelost zijn?,......

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen probleem gezien 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bon, ik denk dat we mogen besluiten dat het probleem inderdaad door TVV is opgelost.

had wel storingen in het vtm journaal, maar die kwamen van een onweer met nogal wat bliksems die net op dat moment hier boven de kust uitbrak ......... 

je kan TVV niet overal de schuld van geven :P

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook niets meer gezien tot nu toe.

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen storingen meer gehad, heb controle gedaan VTM nieuws en nu staat VIER op.

Bij mij lijkt het erop dat de problemen van de baan zijn.

@blaimer, ik heb nog nooit problemen op CAZ gehad, ook niet in de afgelopen dagen.

Ter informatie CAZ zit ook niet op dezelfde transponder als VTM, dus zou mij verbazen.

In ieder geval zal ik CAZ nu opzetten,.......

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...