Ga naar inhoud


problemen met vtm hiccups ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dan is de voorzichtige conclusie dat het probleem al in het aangeboden signaal zit voordat het op de mux gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mailtje gestuurd tijdens de storing gisteren, maar helaas een standaard antwoord gekregen. "Het zou aan een slechte afstelling van de schotel liggen...":sick:

 

Waarschijnlijk te weinig klachten gehad vermoed ik... Gelukkig heeft mijn vaste opstelling zich  daarna automatisch opnieuw goed uitgericht. :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook weer last van, WAT EEN KNOEIERS!!!!!!

Ben het nu wel echt beu aan het worden:mad:

 

LIEVE MENSEN, HET ENIGE WAT WE KUNNEN DOEN IS MET Z'N ALLEN EEN MAILTJE NAAR DE KLANTENDIENST VAN TVV STUREN.

HOE MEER KLACHTEN DES TE SNELLER MEN ACTIE ZAL ONDERNEMEN.

 

Groetjes aan allen, en nog een fijne avond.

 

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk nu naar Columbo op VTM en geen enkel probleem....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook geen probleem 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik verwacht dat het nog wel af-en-toe sporadisch zal optreden. Ze zijn immers met de transponders aan het rommelen en ik vermoed dat de oorzaak hierin moet gezocht worden. Zolang het niet te lang duurt kan het mij niet schelen.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...