Ga naar inhoud


de verschillen tussen ci en vaste kaartlezers


Dabliefhebber

Aanbevolen berichten

Even een vraag wat is het verschil tussen het ci module  met witte stikker met losse  tvvlaanderen kaart en de vaste kaartlezer dit moduul werkt slecht schakelt niet mijn abonnement helemaal open Vtm komt niet in beeld VRT wel bv mijn andere ontvanger met pli had er geen problemen mee met dit module was een xtrend  ook is mijn 2e vraag schakelt de vaste kaartlezer ook de extra beveiligde

kanalen open bv foxsport open en hoe toekomst zeker is deze vaste kaartlezer want dit was ook de reden dat ik er deze ci moduul bij moest hebben mijn vaste  kaart lezer van de vuplus  ultimo 4 K schakelt wel volgens mij mijn complete  abbo open !  Mijn kaartlezers draaien op oscam 1.20 rev : 11377 en voor de duitse HD+ kaart  gbox811.k

CI+ IS GEEN CI+ maar ci

aangepast door Dabliefhebber
Link naar reactie
Delen op andere sites


De witte moet ook alles openen zolang dat in Seca3 of Nagra CAK7 aangeboden wordt. Kijk in je oscam.services of je toevallig VTM eruit heb geprogrammeerd. Hier met OScam en TVV/CDS gaat alles in mij abo gewoon open..

 

Kun je in België op Fox Sports abonneren dan? Dacht het niet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mimisiku:

De witte moet ook alles openen zolang dat in Seca3 of Nagra CAK7 aangeboden wordt. Kijk in je oscam.services of je toevallig VTM eruit heb geprogrammeerd. Hier met OScam en TVV/CDS gaat alles in mij abo gewoon open..

 

Kun je in België op Fox Sports abonneren dan? Dacht het niet..

ik weet het van fox sport maar mocht ik ooit overwegen om er ook bv cds een abb te nemen dan is dit  weer wel belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei tv-fan:

Waar activeer je dat toewijzen? Mijn HD+ moduLe vindt hij wel, echter wordt niet uitgelezen.

CI+ helper downloaden bij Github

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de CI-module ook nodig voor Fox Sports 2 op 11914 H?

Daar wordt trouwens ook provider id 00006C gebruikt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vanwege de CWOE codering... Of in een gecertificeerde M7 ontvanger..

@Dabliefhebber

Dan mag je wel opschieten anders zit je sowieso vast aan de nieuwe ORCA module en valt er buiten kijken naar niets meer te doen... En de zenders doen het allemaal in deze module vanwege de Viaccess codering..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...