Ga naar inhoud


Cool TV guide VTI 13.04


Andrija

Aanbevolen berichten


wat werkt niet?

de hele plugin zelve, het oproepen van de plugin, overschakelen naar tiny guide

wat?

https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Cool_TV_Guide

 

 

Citaat

Wenn in bestimmten Guides (sofern geskinnt) rechts oder links oben in der Ecke anstatt einer Miniansicht des aktiv laufenden TV-Programms nur ein schwarzer Hintergrund zu sehen ist, wird in Menue - VTI - Einstellungen GUI das Picture in Graphik (PIG) nicht aktiviert sein.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

stap over naar openvix en je hebt die dingen helemaal niet nodig.Daar zit een volwaardige EPG standaard in

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Giant2000:

Waar vind je die cool guide eigenlijk. Ik heb hem ooit wel gehad maar is ooit bij een update denk ik verloren gegaan.

 

Via Menu -> Applicaties

Als hij daar niet tussenstaat kan je hem via de rode knop Beheer extenties toevoegen.

 

Bij mij werkt hij trouwens nog prima na de update gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening is cool tv guide overbodig geworden, de ingebouwde epg van vti is minstens even goed, en openvix was vroeger wel beter wat betreft epg, ondertussen zit vti naar mijn mening op gelijke hoogte

 

Trouwens als cool tv guide ooit niet meer zou werken, is het aan de plugin dev zich aan te passen aan de image en niet omgekeerd. En coolman is te druk met andere zaken bezig dan zijn plugin verder te ontwikkelen  (zei hij tijdje terug toen valse berichten rond zijn overlijden verspreid werden) 

aangepast door Clemens-vuplus
  • Like 1

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...