Ga naar inhoud


Ziggo begint met uitfaseren van analoge tv doorgifte


ceesv

Aanbevolen berichten


Op 9-3-2018 om 06:35 zei alias haha:

Wat is dat voor een ding, de afstandsbediening is wel goed bekeken, deze lijkt wel gemaakt voor oudere mensen, met die grote cijfers

 

Ja, stel je voor, misdadig toch als je iets maakt dat voor oudere mensen ook nog gemakkelijk te gebruiken is? En jongere mensen met miner zicht die hebben we toch niet?  Of toch wel misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit nieuws heb ik tijdje geleden als mail ontvangen.

Ik ga er niet vanuit dat Ziggo aan FTA Zenders over DVB-C zal komen! Tenslotte zoals men gewoon de basis TV pakket betaald van 18,50 (als ik me niet vergis ) kan je gewoon met je eigen decoder(in mijn geval) naar FTA Nederlandse zenders over DVB-C (kabel) gaan bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verdien model werkt alleen met de originele decoder met retour kanaal.

Dus of die mogelijkheid blijft bestaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 15-3-2018 om 14:37 zei wapper:

Je hebt voor ziggo ook interactive ci+ module dus decoder is niet echt noodzakelijk als je teminste in oud ziggo gebied woont.

In oud upc gebied ben je wel gebonden aan decoder.

 

Ook in oud upc gebied werkt on demand. Als je tv CI+ 1.3 ondersteund en je module ook 1.3 is. Voor ziggo zijn de volgende merk modules: Quantis of @Smit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 13:07 zei Tonskidutch:

laat ik net een Humax en een Philips voor Ziggo digitaal op het milieu park hebben ingeleverd

wat moet je daar nog mee?

niet vooruit te branden dat oude spul

EPG of GUIDE oproepen en je bent net zolang bezig met koffie zetten als op de Horizonbox

 

Horizon werkt bij mij als een zonnetje. EPG guide of ondemand gaat goed. via CI+ vind ik on demand wel traag starten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei groovy:

 

Ook in oud upc gebied werkt on demand. Als je tv CI+ 1.3 ondersteund en je module ook 1.3 is. Voor ziggo zijn de volgende merk modules: Quantis of @Smit

 

Dat is niet waar, aangezien het ci+ ondemand signaal niet op de fupc kabel staat maar alleen in fziggo gebied. ci+ modules werken wel maar zonder ondemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh ja in upc gebied wel dan ben je idd gebonden aan de app of decoder(horizon en of oudere pace geval) in ziggo gebied kan je gebruik maken van interactive ci+ module voor ondemand.

 

@groovy

dat ci+ trager is heeft alles temaken met snelheid van je tv, dualcore cpu is beduidend trager met laden gui etc dan een quadcore cpu in je tv..

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei wapper:

 

Dat is niet waar, aangezien het ci+ ondemand signaal niet op de fupc kabel staat maar alleen in fziggo gebied. ci+ modules werken wel maar zonder ondemand.

 

Excuus je hebt helemaal gelijk. Heb 2 dingen door elkaar gehaald.

 

Ik snap dat user experience mede met processor snelheid etc te maken heeft,

Echter als ik apps gebruik gedownload via de samsung app die gaan wel sneller en vloeiender.

 

Netflix bijv. gaat als een zonnetje. Oke basis van de app staat op de tv harddisk maar totaal pakketje stelt niet veel voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...