Ga naar inhoud


GDPR


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Ik ben bezig voor een Zwemvereniging. Hiervoor biedt KNZB en NOC/NSF allerlei hulpmiddelen. Belangrijk is wel dat de rest van de vereniging het belang ook inziet. Alleen dan krijg je genoeg inzicht in wat er allemaal aan privacy gevoelige info rondwaart.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me op dat als je op internet zoekt je alleen maar doodgegooid wordt met bedrijfjes die jou tegen betaling willen helpen maar er is amper bruikbare informatie.

Heb jij informatie die gedeeld kan / mag worden?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat het geen sportvereniging is? Dan kun je namelijk op de website van NOC/NSF een stappenplan vinden.

 

Ik heb wel wat liggen aan materiaal dat ik van internet en andere bronnen heb geplukt (is iets meer dan 1 MB) en dat kan ik wel met je delen.

aangepast door ton2207
typo

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...