Ga naar inhoud


TV Vlaanderen voegt 2 zenders toe maar enkel via interactieve ontvanger


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Baby tv en schlager tv worden toegevoegd aan het aanbod bij Tv Vlaanderen vanaf basic light maar deze zijn enkel met een interactieve box te zien, dus NIET via satelliet :(

en zo proberen ze hun klanten aan die box te binden.

 

 

Baby TV is interactief beschikbaar op nummer 45. Dit betekent dat je decoder verbonden moet zijn met het internet om Baby TV te kunnen kijken. Leg snel even een kabeltje naar de modem en je decoder is klaar! Zo kijk je via het internet met je decoder naar Baby TV en andere interactieve tv-zenders zoals  FOX, TVL, TVO, ATV en de nieuwe zender Schlager TV. Hier is hoe je te werk gaat: 

Decoder aansluiten

Baby TV overal op al je schermen

Slaap kindje, slaap. Daarbuiten loopt… Baby TV! Ook met de optie Live TV kijk je overal op je smartphone, tablet en laptop naar Baby TV. Activeer je optie Live TV nu, ze is gratis inbegrepen in je tv-abonnement.

 
aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet teveel kijken, want met een data limiet, zou je snel op smalband zitten.

ik mag 150 Gb per maand downloaden.

en wat als er maar ADSL beschikbaar is aan 4 Mbps? Ja, dat bestaat nog in de vlaanders in België.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben absoluut tegen dit soort praktijken.

Ik heb een satelliet abbo voor een reden. Nl. Omdat mijn VDSL lijn niet snel genoeg is.  En dan komt TVV met dit soort geintjes af.....

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof niet in die trage provider IPTV bakjes! Niks als ellende en tráááág.. Heb de mijne vorige maand afgemeld. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei edbe:

daar komen ze nog op terug bij TvV

 

kost hen veel minder dan transponderkosten voor het kleine aantal klanten bij hen,

waarom voegen ze anders de zenders Vijf en Zes niet toe in HD als ze enkel beperkte ruimte hebben omdat ze niet meer kosten insteken.

ze gaan meer en meer zenders toevoegen via internet omdat ze geen ruimte hebben voor Tv Vlaanderen op de astra 23.5, enkel nog zenders die gedeeld worden onder de M7 klanten worden nog nieuw toegevoegd.

spijtige zaak voor Tv Vlaanderen wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vraag ik me af, is tv vlaanderen een sat of een iptv aanbieder, als ze toekomstige zenders enkel via ip aanbieden?

even de app getest op mijn ipad mini 2, maar een mooi full screen scherm heb ik niet. Boven en onderaan nog een zwarte balk.(Cd)

 

aangepast door sattv4iedereen
Opmerking over de app canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, TV Vlaanderen is zo'n vlees noch vis (mossel noch vis, zeggen wij) aanbieder.

Ze willen graag zich als satellietprovider profileren als het hen goed uitkomt (denk maar aan het zich profileren als de oplossing voor in de camper of op een boot), maar op een ander moment willen ze je dan weer aan het internet kluisteren.

Mochten alle zenders er nu zowel via internet als via satelliet opzitten, zou het geen probleem zijn.

Nu heb je een situatie waarbij je ze feitelijk allebei nodig hebt om al je zenders waarvoor je betaalt te kunnen zien.

  • Bedankt 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Hoppetabenjamin:

Ok. Gaat bij mij om de Vlaamse commerciële zenders, die kijk ik nu via Stievie en chromecast. Dit zou ook een optie zijn mits ik deze zenders kan ontvangen.

Denk dat het daarvoor wel voldoende moet zijn.

Zenders die met Live TV te bekijken zijn

 

Let wel op, je moet opletten dat je dan niet over je downloadlimiet raakt van je internetprovider, of een provider kiezen zonder limiet.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei zzzzzz:

Denk dat het daarvoor wel voldoende moet zijn.

Zenders die met Live TV te bekijken zijn

 

Let wel op, je moet opletten dat je dan niet over je downloadlimiet raakt van je internetprovider, of een provider kiezen zonder limiet.

Ik heb hier in NL een provider zonder limiet. Ga Tv Vlaanderen volgende week contacten. Dank voor de antwoorden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Hoppetabenjamin:

Ik heb hier in NL een provider zonder limiet. Ga Tv Vlaanderen volgende week contacten. Dank voor de antwoorden. 

let wel ze bieden geen smartcard meer aan, is nu met CI module waarbij de sim van de smartcard zit ingebakken of de ontvanger zonder kaart met sim ingebakken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je in nederland met hun interactieve bak die ip zenders ontvangen nu er op diverse zaken geen geo block meer mag?

en zou ik met zo’n cd bak in vlaanderen de nederlandse ip zenders nu ontvangen?

enkel uit nieuwsgierigheid, ik zweer trouw aan mijn vu’tjes die het meestal perfect doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...