Ga naar inhoud



Sverige

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

6 uur geleden zei Tonskidutch:

tja ik dacht dat het bekend was, blijkbaar niet

uit de feed downloaden kan maar de sources moet men updaten (die zijn namelijk verouderd op VTI feed

gebruik deze dan maar

rytec.sources(1).xml

 

ik denk dat als je deze sources gebruikt en opnieuw aanvinkt onder "bronnen" dat het wel gaat. In ieder geval was het na de overgang naar XZ ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tripleboy:

Ben deze oplossing aan het testen, leek goed te gaan, epgimport was de uk zenders epg aan het inladen en dan herstarte enigma2 spontaan.

 

Heb epgimport nu op timer gezet, even afwachten.

 

Opgelet met rytec.sources(1).xml, je moet de bestandsnaam wijzigen in rytec.sources.xml, met deze getest (manueel)en de uk zenders epg worden nu ingeladen, heb de timer op 19.00h gezet, zodat we vanavond kunnen zien of dat ook naar behoren werkt.

 

Heb wel onder menu/vti/epg de bestaande epg.dat even gewist en een reboot gedaan en dan manueel epgimport gedaan.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de xml van tonks werkt bij mij helemaal niet denk dat die voor een oudere versie is dan de soft die op de solo2 staat. 

Op de ultimo werkt het wel met orginele sofy en xml wil eens testen of ik de epg op de solo2 kan krijgen door epg. dat van ultimo naar solo2 te copyeren. 

De oorzaak bij solo2 kan zijn dat die op slaapkamer staat en enkel op streamen werkt. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...