Ga naar inhoud



Sverige

Aanbevolen berichten

Ik heb er een 3 tal "geprobeerd"...  die Atile HD vond ik nogal druk, met die mondriaan kleurtjes...

Dan nog iets gehad, maar weet niet meer wat, maar ik vond het onduidelijk...  Deze die ik nu heb is volgens mij het meest rustige...

Ik ben gewoon een erg eenvoudige, maar erg duidelijke menuvoering van Technisat te hebben, en het liefste zou ik gewoon hetzelfde willen hebben... geen onnodige toeters en bellen, maar wel superduidelijk, en niet te druk.  Het is niet echt makkelijk om iets te vinden...  ik heb op Internet wat zitten zoeken naar afbeeldingen/voorbeelden...  maar tot nu toe kon niets me bekoren.  Ik ben het zoeken maar gestaakt...  deze is eigenlijk gewoon goed.  Blijkbaar wordt die ook gebruikt op het duitse vuplus forum... want alles wat je daar aan screenshots ziet, is met deze skin...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 3-9-2018 om 13:18 zei Tripleboy:

 

Ok, zal er even mee testen deze week, met de laatste VTI versie, op heden werkt het voor de UK zenders niet.

 

Helaas, nieuwste VTI Image (duo2) erop (zonder backups) epg import wil alweer niet werken voor de UK zenders, xz gekozen voor uk, na afloop melding 0 gevonden, anderzijds werkt het wel met xz voor nederlandse zenders hier.

 

Zal nog eens testen op de solose.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op elke VU+ model dat ik tot nog toe had loopt EPG Import prima

gebruik ervan is niet verplicht

gebruik ervan is soms wel eens gestoord geweest doordat rytec een wijziging doorvoerde qua URL

(dat geld voor alle enigma2 kassies dus niet alleen voor VU+)

 

gebruik van normale EPG is een half maandje in onevenwicht geraakt door bugs in de update van VTI

hetwelk nu verholpen moet zijn.

 

over andere images kan ik niets zeggen

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de UK zenders wel in een bouquet staan, ik dacht dat alleen de regels geladen worden van zenders in een bouquet.

 

Wat ook nog een mogelijkheid is, staat bij jou de Astra 2 wel op 28.2 ?

Vroeger gebruikte ze bij VTI altijd 28.4 en dan werkt EPG import niet omdat hij 28.4 niet kent.

In de huidige images staat het goed, maar als je b.v. oude satellites.xml / zenderlijsten gebruikt zou het daar nog in kunnen staan.

aangepast door RS2000
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei RS2000:

Heb je de UK zenders wel in een bouquet staan, ik dacht dat alleen de regels geladen worden van zenders in een bouquet.

 

Die optie kan je uitzetten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb fastscan voor CD/TVV gedaan, vervolgens ook de zenderlijst ingeladen van Henk voor Astra 1,2,3, epg import uk / xz werkt ook niet.

 

Het is een verse installatie met de laatste VTi 13.0.12 (2018-09-04-vti-master (6d363f0b3)) , alle zenders van Astra 1/2/3 geven goed beeld, zal nog eens proberen met bouquet aan/uit.

 

Import gaat goed voor de Nederlandse/Vlaamse zenders met xz, vervolgens gaat hij de uk proberen binnen te halen en daarop loopt epg import dan vast.

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

a ) wat heeft Henk nu weer met EPG te maken

b ) wat heeft een fastscan nu weer met EPG te maken?

 

by the way

VTI is op stand betreffende de versie 13.0.11

je mist dus wellicht een update

 

a - elke zenderlijst die verdubbelingen van een zender heeft in de verschillende boeketten levert problemen voor EPG

b - als je geen juiste NID hebt in je satellite.xml lijst doordat je fastscan gebruikt hebt wordt niet de juiste informatie gebruikt bij het zoeken naar EPG data voor desbetreffende transponders

 

28,2 en 28,4oost kun je beiden in je satellite.xml opnemen zoals ik al eerder eens heb laten zien dan werkt je settings in OpenPli en in VTI

 

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

epgimport werkt hier goed met OPENPLI en OPENATV, niet met VTI.

 

Henk en fastscan maken toch Bouquets aan, dat weet je toch wel.

 

Heb toch de laatste versie van VTI ( bijgewerkt)

 

28.2 staat erin.

 

en zo staat hij al 10 minuten muurvast

35aj7m6nq.jpg

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...