Ga naar inhoud


Wijzigingen bij Joyne


HG5812

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Joyne meldt het volgende aan zijn klanten:

 

Ziggo Sport Select wordt via JOYNE al enige tijd via twee kanalen aangeboden. Per 1 november zal het kanaal op de frequentie 11747 komen te vervallen. Samen met de andere zenders uit het Ziggo Sport Totaal pakket (Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Voetbal en Ziggo Sport Golf) is deze zender alleen nog te ontvangen via 11.727V.

Wanneer u gebruik maakt van de JOYNE-scan, wordt de zenderlijst aangepast als u deze opnieuw uitvoert.

Voor andere ontvangers zijn de gegevens: 11.727 GHz; Polarisatie Verticaal; Symbolrate 30.000; FEC 3/4; modulatie 8PSK. Raadpleeg uw handleiding of verkoper voor details.
 
Nieuwe TV zender
Ment: al-1-maar hits!
 

LMENT is een feelgood hitzender. De presentatoren loodsen de kijker door Vlaamse, Nederlandse, Duitse en internationale hits. 24 uur per dag op TV! U vindt deze zender op de derde JOYNE transponder (11727V) en is te ontvangen vanaf het JOYNE Basispakket.

 

Nieuwe TV zender
Op TV 538 ziet u het beste van 538!
 
Vanaf 1 november wordt TV 538 toegevoegd aan het JOYNE Basis pakket. Deze zender komt op de oude plaats van Ziggo Sport Select. U hoeft hiervoor geen wijzigingen uit te voeren. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Joyne wordt de nieuwe T-mobile Knippr, Joyne kabelvrije interactieve muziek TV.😀

 

Vind dat Joyne maar weinig interessante zenders toevoegt, eerst allemaal erotiek zenders, toen christelijke zenders (Amen), en nu ook nog extra muziekzenders? urlg!

Zeker allemaal goedkope zenders, andere kunnen ze niet betalen denk ik.... (om mischien ook wel inherent aan het flexibele maandmodel, veel zenders willen alleen contracten voor een jaarlijkse doorgifte vermoed ik zo, het aanbod heeft veel weg van Knippr in ieder geval, vooral veel niche zenders)

 

Als ze dan toch willen uitbreiden kunnen er wel meer kinderzenders bij, of bv. de BBC of Duitse zenders.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC heeft al jaren geleden aangegeven geen contracten meer aan te gaan met nieuwe partijen. Alleen de contracten met bestaande partijen worden verlengd. Ook één van de redenen om in de UK-spotbeam plaats te nemen om ongeoorloofde distributie tegen te gaan. Ik kan me voorstellen dat een beginnende provider geen hoofdprijs kan/wil betalen. Vind het sowieso al knap dat Ziggo sport erbij zit...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Joyne juist goed z'n best doet, vergeet niet Canal Digitaal schrapt zenders en Joyne investeert tenminste.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Codx helemaal eens. Het aanbod in sport zenders, vooral Ziggo Sport, vind ik bijzonder. Jammer dat Fox Sport 2 en 3 alleen in SD uitgezonden wordt. Maar dat zal wel met de prijs en capaciteit van de transponders te maken hebben. Misschien een transpondertje erbij dan is Joyne prima bezig.

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2018 om 10:46 zei peper:

Canal Plus heeft ook de meeste zenders van Ziggo en Fox en Film1 in SD. Lijkt hetzelfde probleem.

Moet het toch maar weer eens zeggen: zijn er nog steeds mensen die Canal Plus zeggen terwijl ze Canal Digitaal bedoelen? Zo gaat het ook wel met RTL Plus in plaats van RTL Duitsland. Heel erg vind ik het persoonlijk niet hoor. Het zit vaak in de volksmond ingebakken, zoals men een paracetamol vaak verward met een aspirientje nemen..

 

Valt me nog mee dat men niet Multichoise roept.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad beste erwinnaar, vroeger heette CanalDigitaal inderdaad Canal plus maar dat is inmiddels al weer meer dan 20 jaar geleden. Ik mag aannemen dat @peper toch bij de tijd is en het niet over zijn kinderjaren heeft. Waarschijnlijk rekent hij ook nog in guldens i.p.v. euro's want dat is pas 16 jaar geleden ingevoerd.

 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 15:48 zei Daniel9:

Joyne wordt de nieuwe T-mobile Knippr, Joyne kabelvrije interactieve muziek TV.😀

 

Vind dat Joyne maar weinig interessante zenders toevoegt, eerst allemaal erotiek zenders, toen christelijke zenders (Amen), en nu ook nog extra muziekzenders? urlg!

Zeker allemaal goedkope zenders, andere kunnen ze niet betalen denk ik.... (om mischien ook wel inherent aan het flexibele maandmodel, veel zenders willen alleen contracten voor een jaarlijkse doorgifte vermoed ik zo, het aanbod heeft veel weg van Knippr in ieder geval, vooral veel niche zenders)

 

Als ze dan toch willen uitbreiden kunnen er wel meer kinderzenders bij, of bv. de BBC of Duitse zenders.

BBC,Duitse zenders?

Laten ze die alsjeblieft niet toevoegen deze zitten toch ongecodeerd op respektievelijk 28 en 19 oost

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...