Ga naar inhoud


Resetten vu+4k


meertje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Een Update, welke mislukt is?

In dat geval opnieuw flashen.

 

Even dit goed lezen!

Een update welke mislukt is een zeldzaamheid, wat heb je precies gedaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, zo zeldzaam is dit niet. Op mijn VU+ SoloSE v2 ontvang ik automatisch een pop-up als er een update is. Laatste op 4-9-2018. Doe dan gewoon een update via Blauw-Groen-Groen en laat de box dan herstarten met 'OK'. Gebeurt toch 1 op de 4 keer dat er dan na de restart een spinner verschijnt die oneindig duurt. En dan bedoel ik dus echt uren... Schakelaar uit.. Emmertje....Emmertje....Emmertje en weer aan.. Dan loopt ie wel door. Op de VU+Zero 4K ook al een keer meegemaakt....

Dus zeldzaam is het zeer zeker niet, maar ook niet onoplosbaar...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb die ervaring niet met mijn Solo 4k en VTi, maar ik moet etbij aangeven dat ik geen extra services of software heb geinstalleerd of een NAS heb aangesloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VU+-en zijn redelijk kaal. Alleen de VTi 13.0.x, OScam en de mount naar de NAS die overigens een vast IP heeft en altijd aan staat. Alleen de OScam configuratie en de picons en dat is het wel. Naar mijn idee redelijk basic dus...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad vrij basic.

Ik heb zelf 2 Solo-2k's in gebruik, updaten gaat altijd probleemloos.

Maar eens kijken wat TS ons nog voor informatie kan geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klaag zeker niet over het merk VU+. Prima ontvangers en ook prima ondersteuning..... Heb er inmiddels ook 7 in huis en ALS de DM8000 door de knieën gaat wordt het naar de huidige standaard en kwaliteit een 'dikke' VU+

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...