Ga naar inhoud


Error Nr.5 en input/output error


Andreas67

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik heb een Western Digital ( 6 TB ) aan de reciever hangen, en dat is een Vu plus solo met twee tuners

nu was ik met het programma " Cuteditor " een film aan het inkorten, was blijkbaar iets mis gegaan, maar het probleem nu is, 

Kan niets opnemen ( staat wel in de timerlijst, maar neemt niets op )  

De film die ik aan het inkorten was, krijg ik ook niet gewist, als ik op verwijderen druk, staat die in de trashcan, maar als ik terug ga naar de film map staat hij ook weer gewoon in de lijst bij de overige films, ik krijg hem dus niet gewist.

 

Met FTP ( fillezilla krijg ik " 550 delete operation failed ) of Dream Exployer ( kan niet verwijderen ) 

 

Aansluiten op de Windows10 computer lukte ook niet, ( schijf had geen driveletter ) en ben bang dat andere films dan delete worden...

 

bedankt alvast

groetjes

Andreas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of hij is niet in ext4 gefirmateerd, dan kan hij de 6TB ook niet correct adresseren..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reakties, maar heb inderdaad de ontvanger de gehele nacht uitgezet ( stekker eruit ) maar dat hielp helaas niets,

Hij heeft het prima gedaan in het begin, maar nu met het programma cuteditor ( verkleinen van films etc ) ging er iets miss,

het lijkt er net op, of de ontvanger nog steeds data aan het verzenden is na de harde schijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2019 om 18:33 zei Tripleboy:

Een Idee om Cuteditor eens te verwijderen (Applicaties>verwijderen) ontvanger herstarten en testen of de harde schijf goed werkt.

Ik had het al een keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, maar heb toen niet de schijf getest, zal het eens gaan proberen 😉

en zal het resultaat nog laten weten, bedankt voor je reaktie 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2019 om 09:44 zei Tonskidutch:

image er op nieuw op zetten is altijd het laatste redmiddel

kan zijn dat er door het cuteditor read write- acties iets in de tmp geschreven werd waardoor de box nu geen genoeg vrij geheugen meer heeft

dus image er op nieuw op zetten

Je bedoelt dan om die OpenPli6.2 opnieuw te installeren? 

Is misschien niet verkeerd, om dan gelijk de nieuwste versie erop te zetten...

Zal nog even vanalles proberen, en anders inderdaad die box voorzien van de nieuwste Pli

 

Bedankt voor je reaktie 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er OpenPli7.0 op zitten nu, maar heb nog steeds het probleem, dus dan moet het wel aan de harde schijf liggen neem ik aan,

want als ik er een ander usb stick op aansluit dan doet alles het wel normaal, dus ben bang dat ik die harde schijf toch opnieuw zal moeten formatteren..

of die corrupte films eraf zijn te krijgen met de computer misschien...

 

Bedankt voor jullie reaktie 👍

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...