Ga naar inhoud


Updaten Instelling


Andrija

Aanbevolen berichten

Had even gezocht -vast wel iemand die het beter kan- Maar is er een mogelijkheid om van PLI 6.2 naar 7 te gaan zonder mijn persoonlijke instellingen te behouden. Zoals zenderlijst netwerk en cam instellingen. Weet of het lukt om mijn PLI weer zo te krijgen als dat ik het nu heb.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden zei Andrija:

Maar is er een mogelijkheid om van PLI 6.2 naar 7 te gaan zonder mijn persoonlijke instellingen te behouden

Dat lukt altijd als je via usb stick flashed zijn alle persoonlijke instellingen weg.

Als je ooit een backup gemaakt hebt van je instellingen krijg je de vraag of je de oude

instellingen wilt overnemen daar moet je dan NEE op zeggen.

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

onduidelijke vraagstelling.Wil je nu na update je instellingen zoals voorheen of een fresh image om alles te herinstalleren.Indien zoals voorheen maak eerst een simpele backup op  HDD dan vraagt de nieuwe installatie of je die wil herinstalleren in het nieuwe image.Klik je daar nee dan staat alles fresh

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht de vraagstelling duidelijk was. Ik wil van 6.2 naar 7. Dat kan via USB is me duidelijk. Maar wanneer ik naar > 7 of hoger dan heb ik een schone start. Echter kan ik dan niet de instelling die ik al in 6.2. had gebruiken of terug halen. Ik kan ook >7 downloaden en die dan installeren. Wil ik echter dan via mijn back-up mijn instellingen halen zit ik weer in 6.2. Het is niet zoals in VTI dat lossen onderdelen kan terug zetten. Bij een normale update blijven mijn gegevens ook bewaard. Dus hoe kan ik met mijn instellingen van 6.2 naar >7 zonder alles opnieuw in te stelling. We hebben het dus niet over van fabrieksinstellingen en terug naar een frisse start waarbij de jazeker de mogelijk bestaat om je oude instellingen terug te plaatsen. Maar ook dan blijf ik in dezelfde versie zitten. Bij VTI ging ik gewoon door een dagelijkse update van versie naar versie zonder alles opnieuw te moeten installeren.

>

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. bij sommige versies moet je nou eenmaal fresh flashen (kan via usb of couch flashing) .Als je gewoon de instellingen terug plaatst dan moet je gewoon in dat  nieuwe image blijven met juist dezelfde werking als het oude image.Is dit niet het geval dan doe je de flash verkeerd. 
  2. Geen image backup terug plaatsen maar een instellingen backup.

Eerst vraag je zonder en dan "Weet of het lukt om mijn PLI weer zo te krijgen als dat ik het nu heb" .Daar is de onduidelijkheid. Of gebruik je een vertaalmachine ?

 

mvg Johnny

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...