Ga naar inhoud


Uurwerk, Smart wear L8, de juiste tijd instellen?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een smart wear L8 uurwerk gekregen, maar hoe stel ik de juiste tijd in? Ondertussen ben ik er achter gekomen dat ik dit kan doen met de app op de gsm dat "Fundo Pro" heet, maar ik ben nog geen stap verder? Het lijkt er op dat Fundo Pro geen connectie kan maken? Bluetooth ligt aan zowel op mijn gsm als op het horloge.

Kan iemand me verder helpen, op het eerste zicht toch een ingewikkeld dingetje.

Alvast bedankt.

Dit is het horloge dat ik bedoel: https://www.youtube.com/watch?v=0Naq_TNOucE

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Fundo Pro, add device en dan connect, maar het ziet er zo naar uit dat de gsm mijn horloge niet herkend?

Ik heb ook al eens de gsm opnieuw gestart, bluetooth ligt aan op zowel het horloge als op de gsm, toch raar.

Of is er nog een andere app waarmee ik de juiste tijd kan instellen, zoiets raar nog nooit meegemaakt...

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iPhone hebt dan lukt dat sowieso niet. Die ondersteunt geen hardware van derden... Al met een een Android toestel geprobeerd?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...