Ga naar inhoud


Vakantie egypte 3 juni.........! Wat te doen.


kaelem

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou samen met mijn vrouw 3 juni voor 14 dagen naar egypte gaan.

Gemakshalve ga ik er maar van uit dat dit niet doorgaat.

Ik heb geen annuleringsverzekering,door omstandigheden vergeten.

Reissom rond 1500 euro.

500 aanbetaald in december,rest moet binnenkort.

 

Wat is nu wijsheid die 500 als verloren beschouwen of die 1000 nu betalen en afwachten op eventuele vouchers....

Nu zit er voor 500 in en anders voor 1500.

Reis via sunweb geboekt trouwens.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


@kiekiek

 

Bedankt voor je info,vond er dit:

 

Informatie over vakanties met vertrek na 15 april

Veel landen ondernemen momenteel aparte stappen en sommige grenzen worden gesloten. Als hierdoor vakanties met vertrek na 15 april worden geannuleerd zorgen wij er voor dat onze klanten hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen het reeds betaalde bedrag als tegoed voor een volgende vakantie die kan worden gebruikt voor boekingen gemaakt binnen één (1) jaar na uitgifte naar een bestemming en vertrekperiode naar keuze. Dit geldt voor zowel voor zon- als wintersportvakanties.

Wij nemen in dit geval altijd contact met onze klanten op.

De volgende bestemmingen zijn langer gesloten. Tot en met deze data gelden dezelfde voorwaarden als boekingen met vertrek t/m 15 april. Je ontvangt hierover automatisch bericht van ons. Neem daarom dus geen contact met ons op.

Turkije - 17 april
Egypte - 16 april
Griekenland - 30 april
Cyprus - 30 apri
aangepast door kaelem

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Wij zouden 11 juni vertrekken naar Turkije en Corendon heeft zelf alle vakanties geannuleerd tot 1 juni. Zelfde systeem met vouchers.

 

Ja ok,het is duidelijk nu,ik betaal gewoon en zie het wel.

Nogmaals dank voor je info.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...