Ga naar inhoud


IPTV KPN


satje4U

Aanbevolen berichten


ja en nee, een aantal streams is ongecodeerd en kun je wel openen in VLC op een pc bijvoorbeeld heb ik gemerkt.  Maar een hoop ook niet.

 

NPO 1 HD      rtp://224.0.251.126:8252

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitleg heeft heel even op tweakers gestaan een paar jaar geleden, maar was er nogal eens vlug afgehaald, werkt met certificaten en zo, meer weet ik ook niet

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, dutchandrew zei:

Sommige zenders (duitse)  zijn alleen beschikbaar op de ontvanger en niet via de app.

Klopt uiteraard. + BBC bijvoorbeeld

 

Alsook dat je niet alles per app kunt aansturen om op te nemen, of afspelen van opnames want dat kan bij die zenders alleen met de arris settopbox.

Zo ook het herstarten als je iets gemist hebt bij die zenders.

 

Dat is overigens ten dele ook bij Ziggo.

Dat heeft met de gebruikslicentie van buitenlands doorgegeven zenders te maken.

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

KPN heeft besloten alles besloten te houden...🤣

Zelfs Digitenne mag je van hun alleen nog maar met hun box bekijken! (Zeg KPN de EU heeft besloten dat uw klant zelf mag besluiten welke apparatuur er gebruikt wordt!!! 😛 )

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...