Ga naar inhoud


canaal digitaal op zwart


Studiobree1

Aanbevolen berichten


  • Moderator

En, die iemand anders, is die nog abonnee?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik allang gedaan opzeggen als ik bijv. een NLZiet online pakket mogelijk was, maar je kunt dat enkel doen als je een Nederlands huisadres hebt. Dus die afschaffing van geoblocking is maar half.

 

Verder denk ik dat de uitschakeling van de Seca 3 kaarten nog lang geen storm zal gaan lopen want dan verliest CD waarschijnlijk meer dan de helft van zijn klanten. De eerste orde die nog trouw is aan CD kijkt nog altijd met een losse kaart en denkt er niet aan om op een andere manier naar de schotel te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen houden op dit moment de hand op de knip, Seca3 uitschakelen is inderdaad een groot gevaar voor CDS, ik denk ook dat meer dan de helft van de CDS kijkers niet zomaar in nieuwe apparatuur zal investeren, zeker niet door dit jaar en wat er nog komen gaat. (Coronavirus en zenderwisselingen)

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een 2e of 3e kaart van derden gebruiken is niet toegestaan volgens de voorwaarden van CanalDIGITAAL

dus is het zeer wel mogelijk dat die 80000000 niet voor niets der in staat in oscam webinterface

het ouder echtpaar kan een pakketwissel hebben gedaan waardoor die 2e en 3e kaart inactief wordt gemaakt

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze zijn over op Viaccess.. Zijn hun Seca3 kaarten opgeofferd...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...