Ga naar inhoud


canaal digitaal op zwart


Studiobree1

Aanbevolen berichten


Hoe weet jij dat de kaart actief is?

Afhankelijk van de ontvanger kan je eenvoudig de datum uitlezen. Die dient 2 maanden vóór de huidige datum te staan. Anders even een heractivatie aanvragen via de site van Canal Digitaal. https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard-registreren/heractiveren/

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekijk de berichten op een Aaipet en kan dus niet zien over welke ontvanger we nu spreken.

- Ontvanger (merk & type)

- CI of Softcam (welke)

- Software in de ontvanger? OpenPli, OpenATV, VTi o.i.d.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook zo een kaart, staat 2 maanden ver in de tijd maar geen enkele zender werkt er nog mee, komt op unsubscribed 93 ofzoiets, denk dat de kaart uitgezet is van Canal Digitaal, heb al update via de site aangevraagd maar dat veranderde er niks aan.

die zat in Oscam al jaren zonder problemen en opeens sinds vrijdag geen beeld meer :( 

ging toch de kaart opzeggen daar niet van, maar had nog niks gemeld aan hen daarover wat dus bizar is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel de klantenservice, die kunnen het natrekken. 

 

Heb je geen informatie per e-mail gehad dat je smartcard en of abonnement stop gezet zal worden? 

 

Ik heb zo'n geintje gehad, direct contact opgenomen, en werd direct hersteld.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ilseonline zei:

Bel de klantenservice, die kunnen het natrekken. 

 

Heb je geen informatie per e-mail gehad dat je smartcard en of abonnement stop gezet zal worden? 

 

Ik heb zo'n geintje gehad, direct contact opgenomen, en werd direct hersteld.

 

neen niks van mail gehad van hen, bizar dit.....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, digitaal kijker zei:

neen niks van mail gehad van hen, bizar dit.....

 

Morgen even contact met de klantenservice opnemen, dit zijn van die problemen wat de normale klantenservice wel op kan lossen is mijn ervaring. 

 

Vraag altijd om een bevestiging per e-mail, ook als het telefonisch verwerkt is, dan heb je altijd een bewijs van het gesprek.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kaart is uitgezet. PBM 800000000000..

Graag verwijs ik naar mijn issue en conversatie van Codx. Exact hetzelfde verhaal.. 2de en 3de kaart opgezegd en binnen 1 dag bij mij ook de PBM 800000000000 en dus geen beeld.

Klaarblijkelijk is Vivendi (nu eigenaar van Canal Digitaal) de boel aan het opschonen. Zodra alle illegale Seca3 kaarten uitzijn kunnen ze zien hoeveel échte Seca3 klanten er nog zijn. Ik voel een spoedige uitschakeling van Seca3 aankomen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@studiobree, is er nog een betaald abonnement actief op deze kaart?  Log even bij CDS in check de status.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het te maken kunnen hebben met de plotselinge afschakelen van de bij VOL en BOMVOL meegeleverde kaarten? En dat ze die administratie ervan niet op orde hebben en maar lukraak 2de en 3de kaarten uit aan het zetten zijn..

Zojuist, Studiobree1 zei:

Heb je de pagina van de cds

????

Ik neem aan dat het je eigen kaart betreft??

Gewoon inloggen via 'Mijn Canal Digitaal'

Als je de kaart van iemand gekregen hebt, lijkt het me redelijk logisch dat ie nu uit is.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Studiobree1 zei:

Heb je de pagina van de cds

 

https://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...