Ga naar inhoud


Actieve reclame voor Joyne op RTL4


D-box

Aanbevolen berichten

Beste members,

vandaag (13 juni 2020 om 12:22 uur) keek ik naar "Way of living" (Seizoen 9, aflevering 5) op RTL4; daar werd Joyne gepromoot.

Ik vond dit grappig (en leuk voor Joyne).

Ik had nognooit zo'n directe reclame voor Joyne gezien op RTL4.

Ik vraag me af wat de tegenzet van CDS zal zijn.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Joyne kan die reclame natuurlijk gewoon inkopen... Op een goed moment omdat zij de Discovery zenders (nog) uitzenden die bij CDS net verdwenen zijn.. Zo hopen ze dat CDS klanten wellicht willen overstappen nasr Joyne)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De komkommertijd is al eerder begonnen dan normaal door gebrek aan de grote adverteerders, ik verbaas me al een aantal maanden door de nieuwe kleine adverteerders, op RTL4 zelfs gratis voor de kleinste adverteerders.

 

Joyne koopt gewoon goedkoop zendtijd bij een programma in, wel slim nu Canal Digitaal zo aan het klieren is. Ik zie alleen Discovery en aanverwanten na het contract bij elke aanbieder vertrekken, weet alleen niet hoe lang het contract bij Joyne loopt.

 

Wat mij wel op valt is het verschil in kosten bij Joyne, zie tussen de Nederlandse Joyne en de Belgische Joyne, dus .nl en .be .

 

Er zit een verschil qua zenderaanbod, echter in 1 keer voor een jaar betalen is in België wel met korting mogelijk en in Nederland niet, los van het verschil van het verschil in abonnee kosten tussen Nederland en België. 

 

Joyne heeft een soort STB-pakket in België, dat zou volgens mij in Nederland ook welkom zijn.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2020 om 11:56, ilseonline zei:

De komkommertijd is al eerder begonnen dan normaal door gebrek aan de grote adverteerders, ik verbaas me al een aantal maanden door de nieuwe kleine adverteerders, op RTL4 zelfs gratis voor de kleinste adverteerders.

 

Joyne koopt gewoon goedkoop zendtijd bij een programma in, wel slim nu Canal Digitaal zo aan het klieren is. Ik zie alleen Discovery en aanverwanten na het contract bij elke aanbieder vertrekken, weet alleen niet hoe lang het contract bij Joyne loopt.

 

Wat mij wel op valt is het verschil in kosten bij Joyne, zie tussen de Nederlandse Joyne en de Belgische Joyne, dus .nl en .be .

 

Er zit een verschil qua zenderaanbod, echter in 1 keer voor een jaar betalen is in België wel met korting mogelijk en in Nederland niet, los van het verschil van het verschil in abonnee kosten tussen Nederland en België. 

 

Joyne heeft een soort STB-pakket in België, dat zou volgens mij in Nederland ook welkom zijn.

 

Het lite pakket is toch een goedkoop pakket? kost 13 euro per maand voor een jaarabonnement.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2020 om 12:16, cheapwatcher zei:

Het lite pakket is toch een goedkoop pakket? kost 13 euro per maand voor een jaarabonnement.

 

Klopt, alleen in België nog goedkoper, zelfs korting bij een jaar in één keer betalen, echter geen Nederlands pakket en ook niet de mogelijkheid om in één keer voor een jaar betalen met korting. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne is inderdaad een zeer interessant pakket! Ik zag Ziggo sport Racing in de zenderlijst staan, en die wil ik!!!

Dan kan ik en Ziggo opzeggen en Canal digitaal!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, drz zei:

Joyne is inderdaad een zeer interessant pakket! Ik zag Ziggo sport Racing in de zenderlijst staan, en die wil ik!!!

Dan kan ik en Ziggo opzeggen en Canal digitaal!

 

Joyne leek eerst geen concurrent, dat is nu wel anders voor Canaldigitaal, de arrogantie begint langzaam z'n tol te eisen. 

 

Ik overweeg serieus Joyne Light, zou dat dan wel in combinatie met de Astra2 en in mindere mate Astra1 willen combineren, eerst kijken hoe mijn situatie gaat veranderen. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk om op Nederlands adres een Joyne Vlaanderen abo te nemen?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

cheapwatcher Lees

 

je zult twee modules moeten hebben

een voor Nederlands pakket en een voor Vlaams pakket

of wil je alleen 't Vlaams?

 

OK. Het kan dus wel. Maar wel met een extra module. Op zich wel een goedkope oplossing om de Vlaamse zenders erbij te krijgen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlands en Vlaams pakket kan op één module. Bewijs is hier bij mij zelf aanwezig.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...