Ga naar inhoud


oude filmpjes


de vrije fries

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Tonskidutch zei:

de eerste link kon ik bekijken de rest is allemaal op facebook

>zucht<

Stuttgarter Fernsehturm 10 Jahre in Betrieb

29.10.1965

https://www.ardmediathek.de/swr/video/abendschau/stuttgarter-fernsehturm-10-jahre-in-betrieb/swr-de/Y3JpZDovL3N3ci5kZS9hZXgvbzExNTc2NDg/

 

Deutsches Fernsehprogramm in Bellinzona

18.11.1965

https://www.ardmediathek.de/swr/video/abendschau/deutsches-fernsehprogramm-in-bellinzona/swr-de/Y3JpZDovL3N3ci5kZS9hZXgvbzExNTcyOTI/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


@de vrije fries,

leuke filmpjes, waarvoor dank

het is ook een deel van mijn verleden omdat

- ik tegenover de Fernseh Turm in Stuttgart woonde waar je destijds redelijk goedkoop ook boven kon komen en een drankje kon nuttigen met spectaculair uitzicht.

- ik in 1985 in Münster op oefening was en ik inderdaad tijdens de winter plots geen ontvangst meer had op de walkman - fm radio die in de slaapzak gebruikt werd om de normale wereld en nieuws te volgen. (de normale wereld buiten die klote dienstplicht)

aangepast door Tonskidutch
1985

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooie tijden!

toen had den ingenieur nog een grijze stofjas aan bij het bedienen van het zendtoestel.

 

En alle uitzendingen waren live, tegenwoordig staat er in het beeld dat ze live opgenomen zijn.🤡

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...