Ga naar inhoud


BeNeLiga kan ‘400 miljoen tv-geld’ opleveren


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, ceesv zei:

De klanten van dat net (Ziggo) blijken allemaal F1 fans te zijn.

 

3 uren geleden, ceesv zei:

Ik maak geen aanname fout, ik ben Ziggo niet.

 

Dan ben ik erg benieuwd waar u deze informatie vandaan komt.

 

3 uren geleden, ceesv zei:

Wil je niet voor de F1 betalen, kan je het Ziggo abonnement opzeggen.

 

Dat heb ik ook vaker gezegd voor mensen die geen "eredivisie/voetbal belasting" willen kijken. 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites


Degenen achter BeNeLiga hebben gezien wat FoxSports voor elkaar heeft gekregen in NL.

Datzelfde truukje zullen/moeten zij waarschijnlijk ook doen wil het plan financieel levensvatbaar zijn

De gelden kunnen niet door alleen de liefhebbers worden opgebracht,dat heeft FoxSports al laten zien,dus het zal wel een speciaal voetbalkanaal worden wat in beide landen ‘gratis’ in het basispakket komt.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus we mogen met z'n allen weer 400 miljoen extra ophoesten voor de bodemloze put die voetbal heet.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hard feit is dat de clubs al aan het vergaderen zijn en dat ze een rapport hebben dat hun 400 miljoen euro aan inkomsten voorspiegelt.

de rest is inderdaad koffiedik kijken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...