Ga naar inhoud


4k tv kijken via Canal Digitaal


EV1

Aanbevolen berichten

Op ‎15‎-‎6‎-‎2018 om 11:12 zei eppie111:

Trouwens de zender is gewoon te ontvangen met de oranje smartcard zonder ci module.  Hij zit in de kaartlezer van mijn vu+ solo 4k in combinatie met Oscam met open pli 6.2 

 

Bij welk pakket/abbo van CDS (oranje kaart)  is NPO1 UHD "open" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaliter moet de NPO1 UHD gewoon bij alle abonnementen te zien zijn, mocht je de andere zenders van CD ook gewoon kunnen ontvangen.

Ligt misschien aan de apparatuur die je gebruikt? iets meer info over ontvangst wijze c.q. decoder zou helpzaam kunnen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het HD-pakket, ofwel alle HD zenders (aanbieding van € 10 p/maand, gaat spoedig worden verhoogd).

Kijk met een oranje kaart, OpenPli 6.2 met softcam Oscam r11424 op een Vu+Uno4K en een UHD/4K LG-TV.

Alle standaard HD-kanalen zijn normaal open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de 5 % op gebaseerd, wil eigenlijk hier helemaal niet op reageren, echter is het een stuk meer, gisteren bijvoorbeeld waren er 4 wedstrijden á 90 minuten, ofwel 360 totaal.

Maakt 6 uur, oftewel kom ik dan gauw op 25% van de totale uren die één dag zijn. 

Laten we in elk geval blij zijn met de geboden "luxe" mogelijkheid om het in UHD kunnen kijken en dat de NPO hierop ingehaakt.

Ik ben tenminste dik tevreden met de steeds betere ontvangst mogelijkheDen. 

Negatievelingen zijn er al meer dan genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei tv-fan:

Waar is de 5 % op gebaseerd, wil eigenlijk hier helemaal niet op reageren, echter is het een stuk meer, gisteren bijvoorbeeld waren er 4 wedstrijden á 90 minuten, ofwel 360 totaal.

Maakt 6 uur, oftewel kom ik dan gauw op 25% van de totale uren die één dag zijn. 

Laten we in elk geval blij zijn met de geboden "luxe" mogelijkheid om het in UHD kunnen kijken en dat de NPO hierop ingehaakt.

Ik ben tenminste dik tevreden met de steeds betere ontvangst mogelijkheDen. 

Negatievelingen zijn er al meer dan genoeg.

Geheel mee eens.

Alleen al het feit dat Nederland een van de weinige landen is die het WK ueberhaupt in UHD [ en zelfs in HDR] uitzendt en dan ook nog eens  dat canaldigitaal meedoet zonder dat de bitrade wordt geknepen, zou je als zeer positief moeten nemen, ook als kun je het niet ontvangen.

Ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar. Jammer voor degene die het niet kunnen zien. Je mist echt wat.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

25 Mb/s constant volgens digitalbitrate.com.

 

Maar het gaat om het beeld, niet om de bitrate.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De testzender met beeld van Amsterdam, is dat niet de standaard HDR10 norm,  zou ook anders best HDR-HLG kunnen zijn, maar het blijven testuitzendingen. 

De gebruikte coderingen willen nog weleens net iets verschillen, zo heeft mijn OLED geen problemen met de NPO1 UHD, echter blijven 3 Demo zenders in UHD slechts de toon weergeven, en een (OLED) zwart beeld....

Waarom anders niet de sateliet rechtstreeks via de tv zelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...