Ga naar inhoud


Oranje komt naar Belgie ... per vliegtuig.


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Oranje wijkt voor de oefeninterland van zaterdag tegen Japan uit naar Genk en bondscoach Louis van Gaal heeft voor een opmerkelijk transportmiddel gekozen. Oranje komt niet met de bus maar neemt het vliegtuig om naar België te vliegen. Van Noordwijk naar Genk is zo'n 250 kilometer. 

 Via Schiphol vliegt de Nederlandse nationale ploeg op Maastricht en van daaruit is het nog maar 30 km naar Genk.

Motivering:  "In Nederland staan we namelijk altijd in de file", zegt Van Gaal 

 

Rare jongens die voetballertjes ...

bron: HLN

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is die wedstrijd misschien bedoelt om Belgen angst aan te jagen?Is toch te gek om een interland bij onze zuiderburen te gaan spelen.

Wie van de knvb zal dit verzonnen hebben?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rommelaar, je hebt het mis: ze komen niet tegen de Belgen spelen ( durven ze nog denk je ? ), maar wel tegen ..... Japan :cry: .

Was mij bekent hoor Cavas.Vond het alleen vreemd waarom dat in Belgie gespeeld moest worden,Moet toch een reden hebben?Dus dacht ik,dat het was om belgie te laten zien hoe goed wij kunnen voetballen.Dan sta je al met 1-0 voor als je werkelijk tegen Belgie moeten.Of dat lukt is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch logisch wat van Gaal zegt!

 

2 uur voor vertrek in checken (dat kan ook minder bij prive charter flight)

1 uur vliegen

0,5 uur checkout (dat kan ook minder bij prive charter flight) mits de Marechaussee meewerkt in Beek (Maastricht-Aken Airport)

 

0,5 uur Bus instappen

0,5 uur Bus reistijd

ETA 4,5 uur na checkin

(en terug)

 

zelf rijd ik in 2,2 uur van Amsterdam / Schiphol naar Maastricht (deur tot deur) en heb nooit files bij 6:00 uur 's ochtends vertrek.

zelf rijd ik in 3,5 uur bij 12:00 uur vertrek.

205 km á 1:15 l/km (4 personen)

De huidige Touringcars en OV-bussen zijn opvallend zuinig, vooral gezien het aantal personen dat ze vervoeren. Om één passagier over 100 kilometer te vervoeren, hebben bussen en touringcars gemiddeld tussen 0,6 en 0,9 liter diesel nodig, terwijl een dieselauto gemiddeld 5,9 liter brandstof zal verbruiken, een auto op gas 7,6 liter, een vliegtuig 6,6 liter en een hogesnelheidstrein 2,6 liter. Geen enkel ander middel voor collectief personenvervoer is energiezuiniger!

 

maar met Voetbal Fans op de Autoweg die de Bus achtervolgen wordt het steeds akeliger onderweg

 

veel gelukwensen bij Nederland : Japan

 

ciao ciao

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is toch logisch wat van Gaal zegt!

 

0,5 uur checkout (dat kan ook minder bij prive charter flight) mits de Marechaussee meewerkt in Beek (Maastricht-Aken Airport)

Marechaussee bij een binnenlandse vlucht?

In Maastricht met die ene vlucht per dag sta binnen 2 minuten buiten.

 

Op Düsseldorf sta ik bij een Europese vlucht meestal binnen 5 minuten na het openen van de deuren naast mijn auto in de parkeergarage.

 

Op schiphol is het taxiën van de Polderbaan naar de gate soms langer als de vlucht, om nog niet te spreken van de 5 km die je daarna te voet moet afleggen van de gate tot je auto.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja dat is waar ook,

binnenlandse vlucht geen Marechaussee! (maar uh toch altijd doping controle :D  )

misschien zelfs de Bus op de rolbaan?

 

denk dat de teamleden ook al met vliegtuig uit de rest van europa komen

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...