Ga naar inhoud


WK voetbal


dirocca

Aanbevolen berichten

Om bij het onderwerp te blijven....

 

Vandaag via Skype samen met mijn vrouw naar de TV gekeken. Zij is in Brazilië, en ik in NL.

Zij ziet de doelpunten ruim 6 seconden eerder dan ik (Ned-1).........

Leuk hoor... schreeuwt zij al "gooooooooooooooal" terwijl ik nog niets zie.

 

Later nog maar een test. BBC red botton 1 en Ned-1. 4 seconden verschil. Nederland is steeds later.

 

Waar komt die vertraging vandaan? 6 seconden is wel veel......

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De meeste tijd zit in de verschillende up-downlinks.

Licht en radiogolven reizen met een snelheid van 300.000 km/seconde.

Met een afstand van ongeveer 35.000 km up en 35.000 km downlink ben je al bijna een kwart seconde vertraagd.

Tussen Brazilië en je huiskamer zitten tenminste 2 up-downlinks, maar dit kunnen er ook rustig 4 of 5 of nog meer links zijn.

In de studio apparatuur zit een vertraging, de codecs naar de Astra uplink hebben ook tijd nodig en voila, daar heb je het tijdsverschil.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit jaar wordt er weer oeverloos gezwetst door de commentators.

Zoals er euforisch werd gesproken over Costa Rica die toch maar goed presteert in een poule met 3 ex-wereldkampioenen.

Dat werd later bij de nabeschouwingen nog een paar keer aangehaald.

Ja Italië was in 2006 wereldkampioen, maar Uruguay was dat in 1930 en 1950 en straks tegen Engeland die in 1966 kampioen werden.

Het kan goed zijn dat de helft van die spelers al in het graf ligt dan wel met 1 been erin staat.

Dus de kans dat Costa Rica iets van de echte oud-kampioenen te vrezen heeft is toch zeer klein.

Maar niet voor de heren commentators, sensatie is sensatie, al slaat het nergens op als je er over na denkt.

aangepast door satcat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er over nadenkt kijk je vanavond naar een andere zender!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat denken jullie nu over de Belgen na de wedstrijd tegen USA? Beste ploeg van het tornooi :D

De Belgen hebben op papier een top3 ploeg.

Toch komt het er nog niet helemaal uit. Er wordt absoluut niet werelds gespeeld.

Dat komt vast goed over twee of vier jaar. Dan zie ik ze zo kampioen worden.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens een Mexicaans meisje van 15 jaar zijn de Nederlanders na hun zege tegen Mexico gewoon "Nederlandse Klootzakken" . :grin:

 

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1934891/2014/07/03/Mexicaans-meisje-scoort-met-anti-Oranjelied.dhtml

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, het meisje schrijft gewoon dat ze niemand wil kwetsen :

 

"Ik heb niets tegen Robben of Nederland. Ik wilde me amuseren en tegelijk wat stoom afblazen omdat onze ploeg verloren heeft. Het is toch beter er wat over te zingen in plaats van een potje te huilen?"

 

 

Maar intussen is het clipje toch ongeveer 1 miljoen keer bezocht. ;)

 

Ze heeft wel een punt in het strafschopgeval , waarom mag ze dit niet op haar eigen manier vertolken ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, het meisje schrijft gewoon dat ze niemand wil kwetsen :

 

"Ik heb niets tegen Robben of Nederland. Ik wilde me amuseren en tegelijk wat stoom afblazen omdat onze ploeg verloren heeft. Het is toch beter er wat over te zingen in plaats van een potje te huilen?"

 

 

Maar intussen is het clipje toch ongeveer 1 miljoen keer bezocht. ;)

 

Ze heeft wel een punt in het strafschopgeval , waarom mag ze dit niet op haar eigen manier vertolken ?

Hoe kom je erbij dat ze een punt heeft? De penalty was rechtvaardig, sterker nog, NL zou nog een penalty gehad moeten hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, maar dat is wel héél gemakkelijk natuurlijk, zeggen dat je niemand wilt kwetsen maar ondertussen wel het woord "klootzakken" gebruiken... 

 

En nee, sorry maar ben het niet met je eens wat het strafschopgeval betreft. Er zijn voor mindere (zelfs géén !) overtredingen strafschoppen gegeven. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de wedstrijd Griekenland - Ivoorkust  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...