Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Denisdaf zei:

Ik vergelijk met wat ik kan bij TV Vlaanderen met kaarten. Maar ik ga het hier ook bij laten er is geen bewijs geleverd dat kan wat ik hoop te krijgen of te kunnen houden bij Joyne zoals dat kan bij TV Vlaanderen

 

Het bewijs is hier geleverd door meerdere onafhankelijke satliefhebbers dat je wel degelijk NL en BE op één module kan kijken. Daar ging het over.

Dat is de essentie. En het kan.

Jij bent volgens mij echter geen onafhankelijke satliefhebber !

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Mimisiku zei:

Vlaanderen gebruikt 1 transponder dus vanuit hun pakket kun je dus 1 kijken en 1 andere opnemen.

Hleaas is dit niet zo.

 

De commerciele Vlaamse zitten op 11727V, de publieke VRT zenders op 12074V.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jean-Claude zei:

dan moet je niet bij Joyne zijn. Is hier al meermaals verteld én bewezen : kijken + 1 opname.

maar dat blijk je niet te (willen) snappen ?

ik snap het maar al te goed, ik hoop dat dat duidelijk is;

En wat in nog meer hoop is dat Joyne daar wat aan gaat veranderen.

DAT is mijn punt,maar wat je blijkbaar niet wil snappen.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Rogge zei:

Jij bent volgens mij echter geen onafhankelijke satliefhebber !

Hallo?

Schotels stonden te speuren voor er zelfs maar sprake was van van de genoemde providers.

Als je de ganse topic zou gelezen hebben ad je dat ook gezien.

In Nederland noch België waren er zaken te koop.

Mijn eerste stappen in dat wereldje dateren van way meer dan 30 jaar geleden analoog simpel uit te richten zelfs zonder ook maar één ding meer dan een schotel lnb coax en natuurlijk een tv nodig te hebben. Ik ben TV Vlaanderen beginnen kijken zodra er sprake van was.

En onafhankelijk ben ik zeker.

Je wilt de mails van en naar de genoemde provider niet lezen aangaande de oneerlijkheid tov klanten met andere ontvangers dan hun eigen speelgoed.

Dus zeer zeker onafhankelijk.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de doorsnee gebruiker voldoet de Joyne oplossing.

Voor de consument verandert er niets.

Je kan extra abonnementen afsluiten wanneer je meer zenders tegelijk wilt opnemen.

 

Wil je nog meer, ze hebben  ook zakelijke oplossingen met bijbehorende hardware tegen bijbehorende prijzen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Voor de doorsnee gebruiker voldoet de Joyne oplossing.

Voor de consument verandert er niets.

Je kan extra abonnementen afsluiten wanneer je meer zenders tegelijk wilt opnemen.

 

Wil je nog meer, ze hebben  ook zakelijke oplossingen met bijbehorende hardware tegen bijbehorende prijzen.

Laat maar, het zal wel de andere blijven.

Zo ze bij Joyne echt vergelijkbare zaken gaan verkopen aan een betere prijs dan bij de andere provider kan ik misschien weer eens nadenken over het ja of neen, maar nu, een auto met 4 deuren van 100 Euro vergelijken met een auto met 1 deur aan 80 Euro is geen eerlijke vergelijking.

En het klopt dat ze dan misschien op de occasionele kijker en camper / caravan reiziger mikken maar dan moeten ze niet zeggen dat ze ook andere kijkers willen gaan plezieren.

En al zeker niet claimen dat ze evenveel geven voor hetzelfde geld.

En dan kan ik wel een stempel confronterend krijgen van sommigen hier, het is wat IK er van denk en wat IK er van denk is belangrijk voor MIJ.

Wat anderen daar van en over denken, of dat anderen wel ok zijn met het aanbod en de prijs daarvoor dat is hun zaak, en daar heb ik hier nooit iets over gezegd.

Alleen is het spijtig dat er zovelen waren die MIJ als vreemde eend in het nest zagen.

Wat me wel opvalt dat er enkelen waren, die hier weinig of niets kwamen quoten over wat ik schreef en me daar als confronterend op betitelden.

Waarschijnlijk zijn het die enkelingen die wel begrepen wat ik bedoelde en niet een zijspoor wilden gaan berijden.

Nogmaals, de vergelijking met wat ik als voorbeeld aanhaalde ( de auto) ) is gewoon wat het is.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Satneef zei:

@DenisdafDat van dat opnemen is-naar ik heb horen zeggen- ook met de nieuwste CI+ module van CD/TVV zo.

 

Daar ben ik me van bewust hoor.

Vandaar dat ik daar zeker met kaarten blijf werken, en dat ik met meerdere ontvangers MET HDD werk.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2020 om 09:06, Mimisiku zei:

Daarvoor zou de CI met een krachtigere SoC moeten worden uitgerust. Dat zie ik zo één twee drie niet gebeuren. De module zou stevig duurder worden én niet onbelangrijk ook veel meer warmte uitstralen. Dat wil je ook niet in je ontvanger....

2 vrije streams zou ik voldoende vinden. Dus één voor opname en één voor kijken (maar met behoud van je zap- mogelijkheid)....

 

Ik vraag naar de mogelijkheid i.v.m. dat het bij CDS mogelijk is, geen last van warmte van wat ik begrepen heb.

 

Gezien er bij Joyce ook zakelijke modules bestaan die aan de buitenkant zover ik heb kunnen zien het zelfde er uit, wel wat duurder zijn, is daar niet iets mogelijk mee, want dat zou Joyne nou even wat aantrekkelijker maken dan CDS? Met Ziggo kan je nog veel meer tegelijk, dat zijn net die afwegingen wat een aanbieder aantrekkelijker maakt, en ja ik ben iemand uit Holland die in de knip kijkt. 😉

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Miauw zei:

 

Ik vraag naar de mogelijkheid i.v.m. dat het bij CDS mogelijk is, geen last van warmte van wat ik begrepen heb.

 

Gezien er bij Joyce ook zakelijke modules bestaan die aan de buitenkant zover ik heb kunnen zien het zelfde er uit, wel wat duurder zijn, is daar niet iets mogelijk mee, want dat zou Joyne nou even wat aantrekkelijker maken dan CDS? Met Ziggo kan je nog veel meer tegelijk, dat zijn net die afwegingen wat een aanbieder aantrekkelijker maakt, en ja ik ben iemand uit Holland die in de knip kijkt. 😉

 

Groot gelijk naar wat betreft de knip. Je bent niet alleen hoor, ook wij ( zelfs als Vlaming zijnde ) gooien het niet over de balk heen.

Alleen weet ik niet of ik als niet Nederlander zijnde, en zelfs niet in Nederland ( ook niet in België ) wonende aan een abonnement kan komen op eigen naam.

Dus zonder gesjoemel met iemand die het op zijn of haar naam neemt voor je.

Komt enkel kak van.

Ben net even gaan testen om op de site te raken bij Ziggo, zelfs dat kan al niet zonder postcode en adres.

 

 

Wat de module betreft probeer die ook zeker niet te gebruiken. Wordt uit zichzelf warm genoeg zo'n ontvanger.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ziggo site kun je overal oproepen.. Daar is geen postcode voor nodig. Alleen als je daadwerkelijk een pakket wil kiezen dán moet je begrijpelijkerwijs deze gaan invullen . 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Denisdaf

Als ik je goed begrijp wil je dus CDS en Joyne vergelijken mbt opnemen en kijken, van Joyne kan ik niet spreken want ik heb daar geen abonnement op.

Ik laat je zien dat je van de CDS CI meerdere zenders kan opnemen als je over de juiste kaart, CI en soft beschikt.

Ik hoop dat ik nu wel In Topic ben (Ik ga vaak Off Topic, waarvan mijn welgemeende verontschuldigingen.)

20190729 200341 - YouTube

20190730 205344 - YouTube

Groetjes,

D-box

 

P.S. ik ontvang de FTA-zenders op 9E probleemloos, maar persoonlijk gezien neem ik daar geen deel aan, en CDS heb ik ook al de deur uitgeschopt omdat ze te duur werden, ik zit nou bij KPN.

 

De schotel gebruik ik nog lekker voor de FTA-zenders.

 

aangepast door D-box
EDIT toegevoegd
  • Haha 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wat heeft Ziggo nu weer te maken met Joyne?

overigens je kan altijd een postcode opgeven je moet er zelfs niet eens wonen

Heeft er niets mee te maken, maar omdat er sprake was van Ziggo wou ik even gaan kijken of die ook wat met sat ontvangst te maken hadden. Als Iemand anders in dit topic over Ziggo spreekt ga ik kijken, dat lijkt me zeer normaal.

Als ik dan met een reactie over Ziggo kom aandraven lijkt me ook DAT normaal. Toch?

 

Btw de quote aangaande Ziggo kwam van Miauw.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...