Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


En die witte, simpele printeruitdraai die je bij vaccinatie krijgt, dan? Verbaasde me er namelijk over dat zo'n printje volstaat.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Frankrijk erkent nu ook de Antigen sneltest, wanneer nog geen 2 weken na je 2e vaccinatie verstreken zijn.

Ik weet niet hoe ze in Frankrijk willen vaststellen dat er mensen zijn die corona gehad hebben en slechts 1 vaccinatie krijgen.

 

Ik heb al jaren een geel vaccinatie paspoort, wat over de gehele wereld wordt erkend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft het met deze schijnbewegingen alleen maar erger gemaakt. Dat geld is van de belastingbetaler. Daar hoort hij geen barmhartige Samaritaan mee te spelen. Dat lijkt Sywert niet te beseffen.

Het KWF beseft gelukkig wel dat het besmet geld is:

https://www.nu.nl/binnenland/6137891/kwf-kankerbestrijding-wil-geen-donatie-van-sywert-van-lienden.html

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet durven zeggen, maar duister geld is ook geld. Dat kan men ook gewoon uitgeven.

 

enough of this guy

 

Tweede prik Biontec Pfizer staat in mijn kalender, de "cijfers" volgens het RIVM Dashboard lijken gunstig voor Maastricht.

Hopelijk komen er geen mutanten.

 

Op 5-6-2021 om 20:00, minplus zei:

Hoe heftig een covid-19 infectie aangrijpt lijkt samen te hangen met een erfelijk verschil in de witte bloedcellen die antistoffen tegen het virus produceren.

 

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/tan.14284#.YLt4f98WXNs.reddit

 

heel erg technisch verhaal @minplus niet alleen dat maar ook nog niet hoopgevend

het is wat het is

"SEVERE" of milde klachten

zouden ze er wel iets op vinden kan het hoop geven.

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukkig wel (een beetje) hoopgevend, want een nieuw inzicht waardoor sommigen heftig ziek worden en anderen minder. Dat geeft mogelijkheden om (preventieve) medicijnen te ontwikkelen, ook al zijn velen voorlopig nog ernstig bedreigd.

 

In Engeland lopen de besmettingen weer op ondanks de vele gevaccineerden doordat velen nog niet gevaccineerd zijn cq. het apekool vinden om gevaccineerd te worden. Zolang dat zo is zal daar en ook hier het voorlopig nog mis gaan. Viruswaanzinnigen in hun bubbel bereik je helaas niet, dus het gaat nog lang duren. Je zou haast zeggen dat mensen vroeger slimmer waren in de tijd van pokken en polio, maar het verschil is internet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens gehoord dat de uitdraai ook geaccepteerd wordt maar weet niet in hoeverre dit klopt.

Een stempel in het gele boekje (als je dat al hebt) kun je trouwens niet op elke vaccinatie-plek krijgen. Zo kan het bv niet in Emmen maar wel in Assen of Hoogeveen hoorde ik vandaag. Zeer vreemd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu kijkt naar Duitsland qua gele boekje en de status van de gevaccineerden qua aantallen, dan gaat het nog minstens tot de herfst duren hetgeen betekend dat jij nog steeds op vakantie een besmetting kan opdoen en dus retour neemt naar Nederland ook zonder er zelf last van te hebben. En dat is gevaarlijk voor de nog niet gevaccineerden. Laat staan dat jee een nieuwe mutant treft... bijvoorbeeld de AfD mutant 🤣

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...