Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator
58 minuten geleden, Sverige zei:

Ik heb gezegd wat ik graag zwart op wit zien wil.

https://nos.nl/artikel/2374034-herziene-cijfers-bevestigen-astrazeneca-vaccin-effectief

Het coronavaccin van AstraZeneca biedt inderdaad 100 procent bescherming tegen ernstige symptomen van de ziekte. Wel is het iets minder effectief in het voorkomen van besmettingen dan eerst gedacht, 76 procent in plaats van 79 procent. Dat blijkt uit herziene resultaten van een proef.

 

https://www.hln.be/wetenschap/studie-bij-1-2-miljoen-mensen-bewijst-dat-pfizer-vaccin-94-procent-effectief-is~a34b9d7b/

De effectiviteit van het coronavaccin van Pfizer/BioNTech is behalve in proeven nu ook in de dagelijkse praktijk aangetoond. De eerste studie waarin is nagegaan welk effect het vaccin heeft gehad bij mensen wijst uit dat het vaccin in 94 procent van de gevallen effectief is. Dat is slechts 1 procent minder dan uit de proefonderzoeken was gebleken. 

 

Wanneer de voorzitter van de artsen vereniging intensieve zorg dan zegt, dat hij alleen nog niet gevaccineerde patiënten met corona op de IC heeft liggen, geloof ik hem.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Minimaal 6 helden der natie en nationale voorbeelden, de voetballers, hebben de vaccinatie geweigerd. Goed voorbeeld voor de jeugd 😪

aangepast door moonchild
verkeerde smiley aangepast, is natuurlijk sarcasme

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Sverige said:

Een objectief iemand als ik.....

Laat mij toch niet lachen man. Jij bent het tegendeel van objectief. Je hebt namelijk een mening gevormd welke jij op iets hebt gebaseerd, en je doet er echt alles aan om je mening te verdedigen. Ja, je gaat er niet tegenin met jouw mening, maar je doet hetgeen wat mensen doen die een mening hebben gebaseerd op "niets" (onderbuikgevoelens bijvoorbeeld), namelijk proberen alle andere meningen / denkbeelden / of zelfs feiten onderuit te halen. 

Dus jij bent alles behalve "objectief"...!

aangepast door Big fellow
  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, moonchild zei:

Minimaal 6 helden der natie en nationale voorbeelden, de voetballers, hebben de vaccinatie geweigerd. Goed voorbeeld voor de jeugd 🙂

Ik wou die "onderbouwingen" wel eens weten. Zijn die ook ergens te vinden? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetballers vertonen net als de rest van de mensheid een normale verdeling qua intelligentie, al dan niet een links scheve of rechts scheve. Dus je hebt erg domme, erg slimme en de grote hap daar ergens tussen.

Daarnaast zit je met het punt dat voetballers algemeen weinig weten van loodgieten, elektronica, virologie, verpleegkunde of astronomie, net zoals astronomen algemeen weten van voetballen of loodgieten of enzovoort. Of verpleegkundigen veel weten van astronomie, virologie, loodgieten of voetballen, enz.

Het enige probleem is dat voetballers veel aanhangers hebben.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Data analyse is in dit topic momenteel in de discussie het grote probleem. Bij beta wetenschappelijk onderzoek een vereiste, hoewel zelfs daar velen volledig de mist ingaan, maar zonder een degelijke analyse wordt elk onderzoek daar afgekeurd. Hier zit m.i. ook het probleem waar Sverige mee worstelt; de gegevens zijn er wel maar de juiste analyse is moeilijk, hoewel zelfs een oppervlakkige analyse al aardig wat oplevert.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat het nog veel uitmaakt, maar blijkbaar is Fauci van non-believer ineens believer geworden...

 

De Amerikaanse president Joe Biden wil een nieuw onderzoek naar de oorsprong van het coronavirus. Dat moet uitmaken of SARS-CoV-2 ontsnapte uit een labo in Wuhan. Eerder liet zijn adviseur, topviroloog Anthony Fauci, optekenen dat hij er niet meer van overtuigd is dat het virus een natuurlijke oorsprong heeft. Wat ooit een duistere complottheorie was, wordt daarmee steeds aannemelijker. Want waarom werden drie labomedewerkers al ziek in november 2019? En wat hebben drie Chinese mijnwerkers, die in 2012 stierven, daarmee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Eduard07 zei:

Cijfers spreken voor zich...

en dat geeft ook aan dat demissionair minister De Jonge weer een fabeltje aan de journalisten vertelde toen hij het had over het opvoeren tot wel 2,5 Miljoen inentingen per week vanaf 11 mei, dat wordt bij lange na niet gehaald!

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Eduard07 zei:

De feiten en cijfers zijn gewoon na te gaan of te vinden, maar jij wilt principieel  nog geen seconde googelen en de overduidelijk bewezen feiten die om ons heen gewoon te zien zijn, passen jou kennelijk niet. Je bent steeds weer op zoek naar nieuwe tegenargumenten en probeert een discussie te voeren over een een antithese die niet deugt.

Beste Eduard, dit is de zoveelste keer dat je hetzelfde riedeltje afdraait.

De cijfers die ik vraag zijn er niet, als jij ze door googelen kon vinden, plaats ze dan hier. Ze zijn er niet.

En nogmaals, het gaat niet of iets mij past of niet past, want daar gaat de discussie/vraag NIET over... ik zeg niet of iets wel of niet werkt, ik vraag gewoon cijfers, die dan aantonen hoe de effectiviteit in de WERKELIJKHEID is, op de populatie.

Dat houdt geen mening in, ik wil niets bewijzen, begrijp dat toch.

14 uren geleden, Big fellow zei:

Laat mij toch niet lachen man. Jij bent het tegendeel van objectief. Je hebt namelijk een mening gevormd welke jij op iets hebt gebaseerd, en je doet er echt alles aan om je mening te verdedigen. Ja, je gaat er niet tegenin met jouw mening, maar je doet hetgeen wat mensen doen die een mening hebben gebaseerd op "niets" (onderbuikgevoelens bijvoorbeeld), namelijk proberen alle andere meningen / denkbeelden / of zelfs feiten onderuit te halen. 

Dus jij bent alles behalve "objectief"...!

Beste big fellow, nu huis je mee met de wolven in het bos....

Ook voor jou... ik heb GEEN ENKELE MENING verkondigd. Ik vraag gewoon de cijfers zoals ze zijn.

Ik heb helemaal niets met "anderen die meningen hebben, daarom googel ik niet naar dat soort dingen, ik lees geen verhalen, en ik hecht weinig belang aan gelaber op de tv over "hoe goed of hoe slecht" iets wel is. Door cijfers zie je het, bouw je je eigen mening.

Hoe kan het vragen naar cijfers mij niet objectief maken... ik denk net dat je daardoor zeer objectief wordt, cijfers liegen niet.

Ik verduidelijk... Bij verkiezingen heeft de grotste partij 29% van de stemmen, en heeft de meeste stemmen gehaald. Tig andere partijen haalden minder stemmen. De winnende partijleider kondigt aan, vol vuur "wij zijn de grootste partij van het land,  de meeste mensen staan achter ons beleid, geweldig".

Dat is dan helemaal correct.... maar vraag je dan de cijfers, dan zie je dat nog niet eens een derde van de bevolking op die partij stemde.... namelijk 29%. Ik wil dan weten dat 29% voor die partij stemde, jij, en een aantal anderen hier zijn tevreden met het feit dat hij "de grootste, de populairste partij ven het land vertegenwoordigt.  En ook dit kan je waarschijnlijk gelijk neersabelen omdat de vergelijking wel ergens mank zal lopen...

Ik denk dat het niet eens uitmaakt wat ik zeg, het zal per definitie niet goed zijn.... Dat blijkt duidelijk.

 

14 uren geleden, minplus zei:

Data analyse is in dit topic momenteel in de discussie het grote probleem. Bij beta wetenschappelijk onderzoek een vereiste, hoewel zelfs daar velen volledig de mist ingaan, maar zonder een degelijke analyse wordt elk onderzoek daar afgekeurd. Hier zit m.i. ook het probleem waar Sverige mee worstelt; de gegevens zijn er wel maar de juiste analyse is moeilijk, hoewel zelfs een oppervlakkige analyse al aardig wat oplevert.

Dit benadert het probleem het beste...  behalve dan dat de cijfers niet in "real life" beschikbaar lijken te zijn.

Ceesv geeft de links naar kranten waarin over het wetenschappelijk onderzoek van de pharmabedrijven verwezen wordt, dit zijn inderdaad bekende zaken, maar dat is dus onder laboratorium omstandigheden, op een "beperkter" aantal mensen als wat er nu in de wereld gebeurt.

Vandaar dat ik zou denken dat het interessant zou zijn om nu de life-data te kennen... maar de schrijvers in dit topic lijken het niet te begrijpen, dat er interesse voor zou kunnen bestaan.... en niet om iets te "bewijzen", "af te breken" of "op te hemelen", nee , gewoon de naakte feiten.

 

Op de site van de Nederlandse overheid staan dan weer wel onzinnige gegevens als hoeveel prikken per minuut er gezet worden..... daar heb je volgens mij totaal niets aan, tenzij je het gebruikt om te zeggen hoe goed je bezig bent... maar dat zegt ook helemaal niets, want je moet het afzetten tegen je bevolking... zouden de Duitsers aan die snelheid prikken, zouden ze jaren nodig hebben om de bevolking te prikken... dat zegt dus niets, terwijl de cijfers die ik graag zou zien iets zouden zeggen over de werkingsgraad van het middel.... die als het dan goed is, de laboratorium gegevens zouden moeten bevestigen.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Sverige zei:

Beste Eduard, dit is de zoveelste keer dat je hetzelfde riedeltje afdraait.

 

Wel eens bij jezelf te rade gegaan wat betreft "riedeltjes"? De cijfers zijn er gewoon, maar jij wilt geen seconde googelen (Zogenaamd "principe", hoe bijzonder is dat!) , zoekt niks zelf uit, maar verwijt anderen dat ze dat niet voor jou doen (Hebben ze wel degelijk gedaan!) , terwijl jij wel oneindig veel tijd lijkt te hebben voor oeverloze preken en non-discussies met posten die hier bijna een hele pagina beslaan. De feiten zijn er overduidelijk, de cijfers zijn er ook, maar jij probeert een zodanige draai te maken dat het lijkt alsof vaccinatie tot nu toe niet tot zichtbare resultaten heeft geleid.    

Want dat is toch eigenlijk wat je de facto beweert?

En je laat jezelf toch inenten? Waarom eigenlijk? 

 

Je volgt een Willem Engel redenatie. 

Je vraagt anderen het tegendeel te bewijzen van jouw onzinnige stelling.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Eduard07 zei:

De feiten zijn er overduidelijk, de cijfers zijn er ook, maar jij probeert een zodanige draai te maken dat het lijkt alsof vaccinatie tot nu toe niet tot zichtbare resultaten heeft geleid.    

Want dat is toch eigenlijk wat je de facto beweert?

En je laat jezelf toch inenten? Waarom eigenlijk? 

 

Je volgt een Willem Engel redenatie. 

Je vraagt anderen het tegendeel te bewijzen van jouw onzinnige stelling.

 

Je leest duidelijk niet wat ik schrijf. Ik had je hoger ingeschat.

1. Ik heb gezocht naar de cijfers, en deze zijn niet openbaar te vinden. Jij hebt ze blijkbaar ook niet, want je kan ze niet geven.

2. Ik geef NIETS een draai, ik wil NIETS bewijzen. Ik wil de realiteit tegen lab-omstandigheden afzetten.

3. Waarom ik me laat inenten is iets wat jou in principe niet aangaat. Feit is dat ik er niet negatief tegenover sta, ondanks dat jij me met alle geweld in die hoek wil drijven.

4. Blijkbaar is die Engel jouw idool... waar de mond van vol is.....

5. Ik vraag NIEMAND het tegendeel te bewijzen , sterker, ik heb niet eens een stelling geponeerd. ik ben het die slechts realiteits-cijfers vraagt, die ik zelf niet kan vinden. Ik zie daar nut in, zoals al eerder gezegd, maar wat jij niet wil of kan begrijpen. Maar ik ventileer GEEN MENING, ik ben wel geen blatend schaap wat blind de kudde volgt, vandaar mijn engagement in de materie, en dat ik het effect wil kunnen zien in cijfers.

Waarom wil je me steeds woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb? waarom in vredensnaam? Om cijfers vragen is toch geen standpunt

innemen?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, hou me ten goede: uiteraard gun ik niemand deze ziekte en het is voor nabestaanden zeer treurig als één of meerdere familieleden aan Covid-19/20/21 bezwijken. Maarrrrr, we moeten wel blijven relativeren! Corona is een soortgelijk virus als Inflenza (griep). Ook daaran sterven er velen per jaar! Hoor je niets van in het nieuws, het is immers normaal (en geaccepteerd). Dat Corona meer slachtoffers maakt is de reden van de onrust.. De hype eromheen is eigenlijk pure bangmakerij.. Verreweg de meesten hebben milde klachten alleen de zwaars getroffenen overlijden óf blijven achter met langdurige klachten. Corona is een virus en virussen muteren. Algemeen bekend en aard van het beestje. Zo kun je net als bij de griep iedere keer een andere variant aantreffen....

En laten we eerlijk blijven... de aarde is qua mensheid overvol.. Die paar miljoen kunnen we best missen...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Mimisiku zei:

En laten we eerlijk blijven... de aarde is qua mensheid overvol.. Die paar miljoen kunnen we best missen...

Dat wordt natuurlijk een schot in je eigen voet.

Waarom mogen die andere miljoenen dan creperen en jij gaat lekker door?

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dat anders zien, ik heb er geen probleem mee als IK zou creperen i.p.v. iemand anders... Het is gewoon de natuur.. die doet wat hij wil..Zonder aanziens des persoons.. We komen met niets en we gaan met niets.. Natuur onderscheidt niet of je mimisiku of Jeff Bezos bent.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...