Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Nochtans zou Jeff Bezos de rest van de derde wereld zonder arm te worden een vaccinatie kunnen betalen of een pak condooms.

Maar ik begrijp je punt best wel.

 

Het komt echter lullig over als je in de oprit van het indiaas ziekenhuis ligt te creperen.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet waar het over ging in deze discussie.

Zoals ik Sverige ken wil ie zich niet laten inenten en komt met allerlei conspiration theories of wil met alle geweld cijfers zien.

Maar als we Sverige nu eens duidelijk konden maken dat zo´n inenting geheel gratis is...misschien kunnen we hem dan over de streep halen? 😁 😂

  • Bedankt 2
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaat ook wel, heeft ie gezegd. Maar hij kan niet goed uitleggen waarom hij toch gaat, want hij vraagt allerlei idiote cijfertjes die er gewoon zijn.

Maar om een of andere duistere reden wil hij zelf niet opzoeken. Hij zegt "Nergens te vinden." maar dat is tegenstrijdig als hij ook zegt dat hij principieel nooit Googelt

(Googelen kost mogelijk te veel belminuten.)

 

Wat hem dus rest, is anderen op dit forum persoonlijke verwijten maken dat die geen cijfers kunnen ophoesten over het effect van vaccineren.

Zoals "Ik had je hoger ingeschat." 

 

Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben waarom hij - ondanks alle tegenstand - toch gaat.

De prik is inderdaad GRATIS.  

 

Sverige en de spiegel. Het blijft een groot probleem!

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Hij gaat ook wel, heeft ie gezegd. Maar hij kan niet goed uitleggen waarom hij toch gaat, want hij vraagt allerlei idiote cijfertjes die er gewoon zijn.

Maar om een of andere duistere reden wil hij zelf niet opzoeken. Hij zegt "Nergens te vinden." maar dat is tegenstrijdig als hij ook zegt dat hij principieel nooit Googelt

(Googelen kost mogelijk te veel belminuten.)

 

Wat hem dus rest, is anderen op dit forum persoonlijke verwijten maken dat die geen cijfers kunnen ophoesten over het effect van vaccineren.

Zoals "Ik had je hoger ingeschat." 

 

Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben waarom hij - ondanks alle tegenstand - toch gaat.

De prik is inderdaad GRATIS.  

 

Sverige en de spiegel. Het blijft een groot probleem!

Je bent waarschijnlijk de gangmaker op ieder feestje.... wat een geinige man toch, die Eduard.

 

1. Idiote cijfers zijn het niet, maar dat weten de meeste verstandige mensen al. En uitleggen kan ik uiteraard wel waarom ik me laat inenten, maar dat gaat jou totaal niets aan, en is niet relevant in deze discussie. Inenten is een persoonlijke beslissing.

2. Als ze er zijn, geef me de link er naartoe, let op , wel de cijfers waar we het over hebben! Ik wacht al een hele poos, en je zegt altijd dat ze er zijn. 

3. Dat ik pricipieel niet googel, wat is een onbeschaamde leugen , maar dat maakt me niet uit. Ik googel niet naar zogenaamde nederlandse artsen die maar iets roepen, zonder cijfers. Daar sta ik boven, dan kan ik iedere boerenpummel gaan googelen... Ik googel alleen naar iets wat ik wil weten. Bovendien zijn er gelukkig ook andere zoekmachines beschikbaar, maar die geven het gevraagde resultaat ook niet.

4. Ik begrijp niet waarom googelen belminuten kost, bel jij met googel? Bij werkt dat via de computer.

5. Ik maak niemand persoonlijke verwijten, ik vraag naar die cijfers, verder verdedig ik me, op aanraden van een raadsman ivm smaad, wat nuttig is als het tot een aanklacht zou komen.

6. Je begaat weer een vergissing. Ik vraag NIET naar het effect van vaccinatie, Ik vraag naar een opsplitsing van de corona-cijfers in het aandeel gevaccineerden en niet-gevaccineerden. Dat is iets heel anders dan het effect van vaccinatie navragen. Dat stond vandaag nog in de links van ceesv en is overal op het internet met diverse zoekmachines vindbaar. Dus dat is NIET de gestelde vraag. Leer lezen!

7. De prik is uiteraard niet gratis. Hij wordt uit openbare middelen betaald, maar is gratis voor de patient, daar hij hem niet rechtstreeks moet betalen. Al zie ik niet wat dat daar mee te maken heeft, het middel werkt niet beter of slechter omdat het gratis is.

8. Die spiegel begrijp ik niet, zal wel weer een hersenkronkel zijn.

 

Eduard, het is me nu volkomen duidelijk. Je bent een klein mannetje wat zich groot voelt door van zich af te bijten.

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar dit is niet normaal meer hoe jij mensen behandelt op een openbaar forum. Mensen die je niets kwaads gedaan hebben, mensen die je geen strobreed in de weg gelegd hebben... die alleen maar het ongeluk gehad hebben iets te vragen wat jij blijkbaar  fout vind. Je reageer niet eens meer inhoudelijk.... het is gewoon constant vernederen wat he doet. Volgens mij staat er zelfs in de gedragsregels van dit forum, dat we netjes met elkaar omgaan. Als je wil dat ik je aanklaag, ga dan op dezelfde voet door.

 

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik weet niet waar het over ging in deze discussie.

Zoals ik Sverige ken wil ie zich niet laten inenten en komt met allerlei conspiration theories of wil met alle geweld cijfers zien.

Maar als we Sverige nu eens duidelijk konden maken dat zo´n inenting geheel gratis is...misschien kunnen we hem dan over de streep halen? 😁 😂

IJzerbout, ik wil met jou geen ruzie hoor.

Deze hetze is op gang gekomen nadat ik vroeg of er ergens een differentiering was in de coroma-cijfers tussen mensen die volledig gevaccineerd zijn en die niet gevaccineerd zijn. Nu zie je bv dat er gisteren 100 mensen opgenomen zijn in het ziekenhuis met corona. Mijn enige vraag was, kan je ergens vinden dat van die 100 opgenomen mensen er 10 waren die volledig gevaccineerd waren, en 90 die niet gevaccineerd waren. Dit is uiteraard een voorbeeld, voor wie dat mis zou kunnen verstaan.

Dat zou heel er duidelijk het effect aantonen in het dagelijkse leven, dus niet in laboratorium omstandigheden. Dat is gewoon alles, maar dan is de hetze begonnen, waar je nu dus aan mee doet, en er zelfs pluimen voor krijgt om een ander de grond in te boren.

Ik kom dus niet met theorieen, heb zelfs geen enkele waarde oordeel geuit, maar ja, ik wil de cijfers uit het vrije veld, of hoe moet ik het noemen. Dat is mij grote fout. Dat mag ik blijkbaar geen nuttige info vinden.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer schrijft Sverige een hele pagina vol oeverloos gepreek, beginnend met een persoonlijke kwalificatie van iemand die hem een reactie geeft die hem niet uitkomt.

 

Ga eerst eens een uurtje ZELF Googelen met je onzinnige vragen, in plaats van anderen te beschimpen. 

 

Mijn enige vraag was, kan je ergens vinden dat van die 100 opgenomen mensen er 10 waren die volledig gevaccineerd waren, en 90 die niet gevaccineerd waren. Dit is uiteraard een voorbeeld, voor wie dat mis zou kunnen verstaan.

 

Zoeken, Sverige, op Google! ZELF zoeken!

 

Ik heb je hierboven nota bene nog netjes een link gegeven met een hint!

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vinden eduard, niet vinden!

waar staat dan je hint, tussen al je valse aantijgingen? waar staat de hint? doe me een lol, dan houdt het hier op.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Sverige said:

5. Ik maak niemand persoonlijke verwijten, ik vraag naar die cijfers, verder verdedig ik me, op aanraden van een raadsman ivm smaad, wat nuttig is als het tot een aanklacht zou komen.

En jouw raadsman heeft jou niet verteld dat dit een bij voorbaat kansloze zaak is? Waarom denk jij dat je iemand vanwege smaad kan aanklagen? Dat vereist toch wel minimaal dat jij als persoon, en niet als "alter ego Sverige", hier wordt beschuldigt van iets? Ik vind jou een krenterige, luie, ontkennende idioot. Ga je nu "Big fellow" van het forum "sat4all.com" aanklagen vanwege smaad, omdat hij jou "Sverige" van hetzelfde forum dat genoemd heeft? Of is dat een vorm van vrijheid van meningsuiting? 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee big fellow, kansloos is dit helemaal niet. Er is jurisprudentie hierover. En anoniem ben je nooit.

Vrije meningsuiting is iets helemaal anders dan wat hier nu gebeurt in de lastercampagne.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Sverige zei:

Sverige, ik heb steeds geprobeerd je uit te leggen dat je feiten bevestigd kunt zien in de situatie om je heen. Daarbij heb ik veel moeite willen doen, maar je volgt mijn redenatie kennelijk niet. Ik heb je daarbij zeker niet willen vernederen! Het spijt me dat je dat zo ervaart. Maar beschimpen doe ik niet. En jij wel. En dan houdt de best wel felle discussie op.Maar disrespect is bij mij niet aan de orde. Wel een groot meningsverschil over wat feiten en cijfers zijn en wat volstaat en wat niet. Laten we het daar maar bij houden, want ik had echt een antwoord willen geven op jouw vraag.

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard, ik heb het net zo ervaren als jij, dat jij me wel degelijk vernedert. Ik heb het zelf nooit zo bedoeld, maar als ik consequent de grond in geboord wordt ga ik ook een hardere toon aanslaan. Je begrijpt dat dat niet leuk is.

Dat wat jij de hele tijd aanhaalt is inderdaad dat wat je "ziet", maar zoals eerder gezegd was ik op zoek naar die cijfers, en volgens mij kan je niet ontkennen dat die niet te vinden zijn. Ik heb vaak geprobeerd dit duidelijk te maken dat dat wat jij aangaf niet is wat ik zoek. Een antwoord kan dus zijn dat de bewuste cijfers niet beschikbaar zijn. Los van het feit of jij ze nuttig vind of niet. Dat is een hele andere discussie,waar het niet over ging, althans dat was de bedoeling dat duidelijk te maken.

Ik heb de vraag of die cijfers er zijn doorgezet naar Folkhälsomyndigheten, en ook naar het Nederlands equivalent, het RIVM.

Uiteindelijk is dat de plaats waar dat beantwoord zal worden.  Deze instanties verzamelen gegevens over corona.

Ik begraaf de strijdbijl, en wil accepteren dat je het niet zo bedoeld hebt als dat je het schreef. Als het aan mij ligt moeten we weer gewoon samen op het forum kunnen zijn zonder bekvechten.

  • Bedankt 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, om te beginnen, laten we elkaar geen negatieve benamingen geven; daar heeft niemand wat aan.

 

De cijfers waar je om vraagt heb ik je al gegeven, Sverige, nl in de grafiek waar ik naar verwees.

Het probleem is alleen dat jij ze opgesplitst voor je neus wilt hebben, terwijl je ze er met data-analyse prima zelf uit kunt destilleren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, Sverige zei:

De cijfers die ik vraag zijn er niet, als jij ze door googelen kon vinden, plaats ze dan hier. Ze zijn er niet.

Beste Sverige, Wanneer iedereen die aan het bed staat zegt dat er geen patiënten op de ic liggen die gevaccineerd zijn.....

 

Kunnen er geen cijfers zijn over ingeënte patiënten op de ic, met corona.

 

Je zoekt naar gegevens over patiënten die er niet zijn!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige tijd geleden mij laten testen op corona naar aanleiding van hoesten en verkoudheid, maar 't was zoals ik dacht negatief.

Want anders had ik al lang in het ziekenhuis gelegen, de veiligheidsraad komt op 4 juni opnieuw bijeen. Wat zullen de versoepelingen dan zijn?

Terug binnen kunnen zitten op café, want het is soms niet aangenaam op het terras met de wind en de regen en misschien de dames van de liefde die ook na meer dan een half jaar het werk terug kunnen hervatten, want op wat liefde zit ik eerlijk gezegd wel te wachten.

Of misschien vanaf 1/7 of 1/8 terug elke dag naar het werk?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje de kip of het ei kwestie. Dat mensen met diabetes gevoeliger zijn voor het virus was bekend, maar het virus lijkt ook mensen gevoeliger te maken om diabetes te ontwikkelen. Hetgeen te verwachten was als je een beetje begrijpt hoe het virus werkt.

 

https://academictimes.com/sars-cov-2-may-make-people-more-vulnerable-to-developing-diabetes/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maffe ontdekking: mensen die erg gevoelig zijn voor bitter kunne mogelijk beter tegen het corona-virus. Is genetisch bepaald en kan helpen bij het onderzoek naar het voorkomen van covid. Mazzel voor mij want m'n drempelwaarde voor bitter is buitengewoon laag.🙂

 

https://www.sciencealert.com/weird-discovery-shows-supertasters-could-be-better-at-fighting-off-sars-cov-2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...