Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Zoon al wat beter na zijn corona besmetting, maar slaapt wel 12 uur per dag en de trap opgaan is al vermoeiend. Zijn vriendin ligt nog steeds te bed met hoge koorts. Advies van de dokter....veel rusten. Beide zijn nog geen 30 jaar, je ziet kan ook jonge mensen overkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte en beterschap allen!

Het herstel kan lang duren; m'n dochter van diezelfde leeftijd is na een jaar nog steeds niet 100% de oude.

Ja ja, het is wat zo'n "griepje"....

 

Natuurlijk heeft handen wassen zin, mits je het op de juiste manier doet, want alle kleine beetjes helpen. Dus niet handen nat maken, beetje zeep eraan, 5 seconden wrijven en afspoelen, maar minstens 20 seconden wrijven om die lipoiden-membraan kapot te krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Kunnen we weer inslaan bij DM 

👍

Hier is het laatste pakje haarverf gebruikt, dus was het al van nu moeten ze binnen een paar weken de grens weer losgooien anders wordt het maar grijs want ik ga niet 3 x zo veel voor hetzelfde pakje haarverf betalen bij de Nederlandse drogisten.

10 minuten geleden, minplus zei:

Wel denken om de verplichte maatregelen; die zijn daar wat strikter dan hier.

geen probleem, dat zijn we al lange tijd gewend en moet zeggen dat ik liever daar mijn inkopen doe dan hier in de supermarkt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Gerard 76 zei:

Ben van 76

 

Heb vandaag afspraak in kunnen plannen voor een Janssen volgende week zondag

dan is rond jou leeftijd het kantel punt geweest om te kiezen voor Janssen, ik heb van 73 en krijg BioNTech/Pfizer of Moderna.

 

https://www.rivm.nl/nieuws/mensen-geboren-in-1976-uitgenodigd-voor-coronavaccinatie

 

toch raar waar ze dit op baseren.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, henkie73 zei:

dan is rond jou leeftijd het kantel punt geweest om te kiezen voor Janssen, ik heb van 73 en krijg BioNTech/Pfizer of Moderna.

 

https://www.rivm.nl/nieuws/mensen-geboren-in-1976-uitgenodigd-voor-coronavaccinatie

 

toch raar waar ze dit op baseren.

 

gr.

henk

Misschien wel op het aantal mensen per bouwjaar en de beschikbaarheid vaccins

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...