Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Je gaat voorbij aan 1 jaar geleden: toen waren er helemaal geen positieven, ook niet bij de ouwetjes.

 

Voor de volledigheid moet je om het seizoeneffect te zien nog iets meer terug gaan:

afbeelding.png.64214d33608939289e9e1bec9c2fff50.png

 

(Dat de ouwetjes nu minder worden tov 'alle leeftijden' komt gewoon omdat die uitgestorven raken... Er was immers oversterfte.)

😁😁😁

De ouwetjes zijn naar jouw idee inmiddels allemaal dood, dus die tellen niet meer mee.

En een seizoeneffect van november, december en april......

Niet te geloven.

Verdiep je alsjeblieft eens in wat er werkelijk aan de hand is, Zunigkyk..

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Op de ic's liggen alleen nog niet gevaccineerde Covid patienten.

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Minplus. Jij weet er veel van.

Ik heb onlangs een PCR test laten doen. Resultaat negatief.

Betekent het dat ik volgens die test nog nooit Covid besmet ben geweest?

Met de PCR test kan je dat niet zien, daarvoor zijn bijkomende testen nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Zunigkyk zei:

Begrijp je de grafieken wel, minplus? Ik meen dat je nu emotioneel reageert. ipv grafiekdeskundig.

Verdiep je er eens in.

 

Het verhaal is m.i. complexer dan jouw 1 op 1 vergelijking. 

Bij de eerste golf was er sprake van slechts 1 variant. Die werd in wezen na de zomervakantie door de terugkerende Nederlanders opnieuw geïmporteerd.

Daarna kwam het testen moeizaam op gang. 

De beschermingsmiddelen waren ook een drama.

Het vaccineren begon moeizaam in januari jl..

Inmiddels kwam de Britse variant erbij. 

En inmiddels hielden veel mensen (jongeren) zich niet meer aan de basisregels zoals tijdens de eerste golf. 

En nu wordt er supersnel gevaccineerd.

 

(En nu is er ook nog een Indiase variant...)

 

Kortom, er spelen m.i. zoveel factoren tegelijkertijd erdoorheen, dat cijfers niet zomaar 1 op 1 kunnen worden vergeleken. 

 

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
12 uren geleden, Zunigkyk zei:

Het gejubel dat vaccineren het virus heeft bedwongen lijkt geen rekening te houden met seizoeneffect.

Eén jaar geleden (1 juni 2020) werd er niet gevaccineerd. en toen viel aantal positieve testen véél lager uit. Kijk op onderstaande grafiek. Misschien hadden we juist niet moeten vaccineren!

Je mag die cijfers interpreteren en menen dat we niet zouden moeten vaccineren,  de werkelijkheid is, dat Diederik Gommers vaststelt: ,

,De mensen die je in mei in het ziekenhuis en op de ic krijgt, zijn de niet-gevaccineerden.’

 

Leeftijd van coronapatiënten die in ziekenhuis worden opgenomen schiet omlaag

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Het verhaal is m.i. complexer dan jouw 1 op 1 vergelijking. 

 

Eduard07. Precies. De waarheid ligt wat mij betreft ergens in het midden. Er is niet 1 waarheid van minplus.

 

Ik las naar eer en geweten dingen uit de grafiek. (Hoewel ik best weet dat het complexer is)

 

Minplus reageert met een neerbuigend "Begrijp je de grafiek niet, Zuinigkyk".

Omdat mijn lezing hem niet uit komt doet hij denigrerend, probeert mij als dom af te schilderen. Op andere  plaatsen noemt hij mensen die niet meehuilen met de wolven hier egoÏsten en andere soorten slechtheid. Tegelijk werpt hij zich op als alwetende.
Dus de wijsheid in pacht willen hebben en tegelijk iedereen met een alternatieve invalshoek voor dom en egoïst uitmaken, dat bevalt me niet. Totaal niet!
Daarom stook ik hier af een toe een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je realiseert je kennelijk niet dat je door dat stoken onzekere mensen nog meer onzeker maakt en schade aanricht?

 

Ik denk dat "dat"  dom is.

 

Gisteravond heeft er een voetballer op het veld hartproblemen gekregen.

Ene Willem Engel melde meteen op internet dat dit het gevolg zou zijn van het covid vaccin.

 

De betreffende voetballer is echter nog nooit gevaccineerd, iets waar hij gemakshalve geen melding van maakte.

Die meneer stookt ook af en toe een beetje.

 

Het gevolg is dat bij mensen die gevoelig zijn voor stoken het idee blijft hangen dat een covid vaccin hartfalen kan veroorzaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu nog 2 weken wachten voor een optimale bescherming!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik moet nog tot 23 augustus wachten voor de 2e prik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, ceesv zei:

Je realiseert je kennelijk niet dat je door dat stoken onzekere mensen nog meer onzeker maakt en schade aanricht?

 

Ik denk dat "dat"  dom is.

@Ceesv

Jij werpt je ook al op als beschermheer voor de onzekere onwetenden? Jij bent zelf onzeker, en wilt dat ieder jouw veiligste weg kiest. Je bent gewoon aan het influencen.

Naar mijn mening is het volk niet onwetend.


De "schade" die jij ziet komt voort uit je bedreigd voelen door Corona.
Er zijn heel veel mensen die zich niet bedreigd voelen.

Het is de vraag of degenen die zoch bedreigd voelen hun eisen mogen opleggen aan hen die zich niet bedreigd voelen.

Ik vind het dus egoïstisch als de rest van de wereld zich aan jouw angsten moet aanpassen. Dat zij zich als joden moeten verstoppen... het lijkt wel oorlog.
Ik zou willen oproepen tot een beetje respect voor anders denkenden, voor andere afwegingen. Zoveel hoofden zoveel zinnen, toch?

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...