Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Quote

Intussen is mijn zoon beter en is de koorts bij vriendin ook gezakt.

Beterschap voor beiden !

 

 

Zonet gelezen . Minder goed nieuws over het AstraZeneca-vaccin. Uit tests blijkt dat één dosis daarvan “zeer weinig bescherming biedt tegen de Indiase en Zuid-Afrikaanse variant”


https://www.hln.be/wetenschap/een-dosis-astrazeneca-vaccin-weinig-tot-helemaal-niet-effectief-tegen-indiase-variant-coronavirus~adb68c86/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F

 

Gelukkig donderdag mijn tweede spuit gehad met Pfizer/BioNTech. Van beide spuiten niets van bijwerkingen.  😁

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ontbreekt helaas aan cijfers in dit bericht, dus je kunt er voorlopig weinig mee.

Ik zag op een Duitse zender daarentegen dat AstraZeneca ongeveer even goed helpt als Pfizer en Moderna maar ook zonder exacte gegevens, dus daar kun je ook weinig mee. Ik zal eens zoeken op wetenschappelijke sites of ik meer kan vinden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen met O-negatief hebben minder last van covid volgens een onderzoek.

Wie van de ouwetjes herinnert zich niet uit een dokters-serie de kreet "six bags of O-negative"; de ideale bloeddonor?

 

https://www.infectiousdiseaseadvisor.com/home/topics/covid19/o-negative-blood-had-lowest-probability-of-coronavirus-infection-abo-blood-types/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vitamine D, een noodzakelijke stof voor je afweer, werkt duidelijk positief bij Covid patiënten die het slikken. Dit onderzoek zegt overigens niets over het preventief slikken, maar m'n logica zegt dat het heel zinnig kan zijn. Waarbij je wel moet opletten en geen overdosis moet nemen want dat werkt net als bij vitamine A negatief. Gegevens over de maximale hoeveelheid van vitamine D zijn simpel op internet te vinden.

 

https://www.nature.com/articles/s41598-021-90189-4

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een artikel, meer voor mensen met kennis van Biologie want je moet wat weten over DNA en de aflezing ervan.

Het lijkt erop dat virussen een variant van Adenine gebruiken om efficiënter ons DNA systeem te infiltreren om zich te laten vermenigvuldigen.

Het artikel geeft niet aan of het corona-virus hier ook gebruik van maakt.

 

https://micro-bites.org/2021/05/24/a-new-letter-in-the-genetic-alphabet/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vanmiddag een "prullenbak" vaccin gescoord.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, ceesv. Over een week 80% kans om niet meer doodziek te worden of anderen te besmetten.

Welke variant was het?

 

Zag vanmiddag trouwens een flits van het programma Beau waar m'n lief naar keek met daarin een vrolijk wazige Jezus Leeft persoon.

Bizar, die jongen leeft nog in de middeleeuwen met z'n ideeën over God regelt alles wel, dus geen nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen meenemen. Want nu kwam hij in de hemel en anders niet, dus vooral geen vaccin nemen want dat was een nieuw wetenschappelijk iets en dus niet van God.

En je ging toch allemaal dood, eerder of later en verminkt of niet maakt niet uit.

Zat even later wel op z'n bielefoon te appen, iets wat voor mij dan wel weer heel vreemd is...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 minuten geleden, Eduard07 zei:

En welke "rotzooi" is het geworden? 😁

Astra Zeneca

Afspraak voor de 2e is op 24 Augustus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat bij dit vaccin zoveel tijd tussen de 2 prikken zit.

Ik heb wel gelezen bij o.a. de Gezondheidsraad dat het veel korter zou kunnen, richting de 4 weken. Duidelijke onderzoeksresultaten heb ik  nog niet gezien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mijn arts is die langere tijd zinvol.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het speelde al een paar weken geleden dat men vaststelde dat er meer afweer opgebouwd wordt tussen de twee prikken, indien die gezien het vaccin noodzakelijk zijn. Maar de toelating in de EU en Nederland of België is ook mede een factor voor de logistiek en dat vaccinbeleid. Bijvoorbeeld zomaar 100.000 AZ's voor Suriname vinden. Toch apart hoor.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...