Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, minplus zei:

En hun invloed is helaas groot via internet bubbels.

In the UK heeft men problemen met het overtuigen in 't voordeel van het Vaccin. {slechte voorlichting}

In Israel heeft men de orthodoxe joden die niet gevaccineerd willen worden alsook het voor hun kinderen verbieden. {geloof}

In Duitsland heb je de AfD aanhangers die zich niet willen vaccineren, daar kunnen gelukkig de kinderen zelf beslissen. {politieke waan}

In USA heb je de Qanon en extreem rechtsen die zich niet willen laten vaccineren. {komplot theorieën}

In Nederland heb je dan ook nog een combinatie van dat alles en geld die vrijheid van zelf keuzes maken als wapen tegen de overheid waar men niet meer in geloofd. {recalcitrant lekker puh}

 

Overal zijn er dus voldoende aantallen mensen die afgaan op het advies, eigenlijk eerder nog op de mening van anderen.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerder dat laatste dus.

Vandaag in de supermarkt nog 2 anderen met een mondkapje. Die zagen er intelligent uit. Kan toeval zijn.

Sprak ook met de eigenaar van een zaak en die was een beetje wanhopig, ook omdat een zoon de prik weigerde.

Ook Bio in je pakket op het VWO hebben gehad betekent helaas nog niet dat je het begrijpt. Vernam van m'n dochter dat een oud-leerling (die een hoge functie gaat krijgen gezien z'n vervolgopleidingen) niet doorheeft dat hij voorzichtig moet zijn nu z'n vrouw positief getest is en hij nog niet.

Vermoedelijk is hij geslaagd met mogelijk een voldoende voor Bio maar van het onderdeel afweer heeft hij duidelijk niets begrepen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, minplus zei:

Vermoedelijk is hij geslaagd met mogelijk een voldoende voor Bio maar van het onderdeel afweer heeft hij duidelijk niets begrepen.

Een 5.5 wordt naar boven afgerond....

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het negeer-probleem (het kan wel verplicht zijn maar ik verdom het mezelf en anderen te beschermen) hebben we nu het geneer-probleem gekregen (het is niet verplicht dus ga ik als enige voor gek lopen) en dat is echt letterlijk zoals ik vandaag hoorde uit eigen ervaring van iemand:

Moeder: "Ik moest iets bij het Kruidvat halen en niemand had een kapje voor en hield afstand. Ik had de neiging m'n hand voor m'n mond te houden."

Dochter: "Maar waarom zette je dan je mondkapje niet op?"

Moeder: "Dat is zo raar. Dan was ik de enige met een mondkapje."

 

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, astro iris zei:

De dino's waren zo overheersend en zijn ook uitgestorven.

Die hadden toen dus ook geen mondkapjes op.😁

  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn diverse antistoffen tegen Covid19 en sommige zijn erg effectief tegen veel varianten. Zoals bepaalde antistoffen uit het bloed van mensen die ziek zijn geworden in de 1e golf. Die werken tegen 23 varianten.

 

https://science.sciencemag.org/content/early/2021/06/30/science.abh1766

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, astro iris zei:

Is de evolutie.

zoek de betekenis van het woord nog maar eens op

 

Een komeetinslag is geen evolutie maar armageddon.

En een Pandemie is ook geen "geleidelijke overgang van biologische levensvormen" die zo bedoeld is.

 

Het kan zijn dat de mens het over zich afgekondigd heeft door dat hij de balans in de natuur dramatisch heeft verstoord, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Immers zijn er nog genoeg klimaat wappies.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, minplus zei:

Vermoedelijk is hij geslaagd met mogelijk een voldoende voor Bio maar van het onderdeel afweer heeft hij duidelijk niets begrepen.

Volgens mij kan je geen weerstand opbouwen tegen iets waar je niet mee in aanraking komt, en dat geld ook in de biologie.

 

Jouw vorm van afweer (opbouwen?) is wegkruipen, contact vermijden. Daar ga je het m.i. niet mee redden zonder geestelijke verzorging. Neem svp contact op met je psycholoog of psychiater. Smetvrees is een akelige ziekte.

 

 

Wat is je mening over AY.1 en B.1.617.2.1?

 

P.S.: al vaccineer je nog zo snel, de mutant die achterhaalt je wel. Oppassen voor Delta variant is niet voldoende meer.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Zunigkyk zei:

Volgens mij kan je geen weerstand opbouwen tegen iets waar je niet mee in aanraking komt, en dat geld ook in de biologie.

 

Jouw vorm van afweer (opbouwen?) is wegkruipen, contact vermijden. Daar ga je het m.i. niet mee redden zonder geestelijke verzorging. Neem svp contact op met je psycholoog of psychiater. Smetvrees is een akelige ziekte.

 

 

Wat is je mening over AY.1 en B.1.617.2.1?

 

P.S.: al vaccineer je nog zo snel, de mutant die achterhaalt je wel. Oppassen voor Delta variant is niet voldoende meer.

Jij had duidelijk geen Bio in je pakket, gezien deze domme opmerkingen. Indien wel, dan heb je van het onderdeel afweer weinig begrepen (mogelijk ziek tijdens de uitleg en voor het examen maar overgeslagen want het was te ingewikkeld voor je?)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Zunigkyk zei:

Volgens mij kan je geen weerstand opbouwen tegen iets waar je niet mee in aanraking komt, en dat geld ook in de biologie.

 

Jouw vorm van afweer (opbouwen?) is wegkruipen, contact vermijden.  (....)

 

P.S.: al vaccineer je nog zo snel, de mutant die achterhaalt je wel. Oppassen voor Delta variant is niet voldoende meer.

Volg jij de actualiteiten eigen wel?

Waardoor stromen de ziekenhuizen in NL dan niet vol met gevaccineerden die met de d-variant zijn besmet?

"Contacten vermijden"?  Het enige wat ik persoonlijk doe is me aan de basisregels houden, en die zijn supermakkelijk. Verder gaan bij mij de contacten gewoon door zoals voor de pandemie. 

Gevaccineerden lopen weinig kans met de d-variant in het ziekenhuis terecht te komen. Laat staan op een ic. 

Ken de feiten! Ze zijn overal te vinden met dagelijks vele updates.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...