Ga naar inhoud


Vast of dynamisch IP?


Con

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
1 uur geleden, gerrit B zei:

Axis kost inderdaad een vermogen maar ze weten wel met eenzelfde Full HD camera vaak een veel beter beeld te krijgen dan veel andere merken.

Foscam kent/kende wat veiligheidsproblemen met het kwalijke dat men dit niet bekend maakt(e) naar de gebruikers, ook niet toen dit breed uitgemeten werd in consumentenprogramma's. Daarnaast duurde het nogal lang voordat de software was verbeterd en van wat men mij heeft verteld is er voor bepaalde modellen ook nooit een update gekomen.

 

Axis : Security vulnerabilities (cvedetails.com)

 

ehm.... Hikvision : Security vulnerabilities (cvedetails.com)

 

Volgens mij doet Axis het op dat gebied een heel stuk slechter dan Hik 😅

 

Ik vertrouw geen enkele IP-camera op het internet. Bij mij zitten ze geïsoleerd in een apart VLAN zonder gateway naar het internet.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, Michel zei:

Terug on-topic, als je de mogelijkheid hebt, neem een vast IPv4 adres, kan je no-ip opzeggen en ben je van die ip-wissel ellende af.

 

2 uren geleden, Michel zei:

Maar goed, zwaar off topic want het ging hier over een vast IP-adres of niet 🤓

 

Blijkbaar geldt dit hier niet voor iedereen 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn dienstverleners, die je dynamisch ip adres voor een luttel bedrag per maand statisch maken.

 

Je kan ook kijken of IPV-6 een oplossing biedt.

Ik heb een dubbel nat dynamisch ipv-4 adres, maar statische IPV-6 adressen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...