Ga naar inhoud


TV in een verzoringshuis


hugogertie

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Zilverhippie zei:

Lijkt me een interessant topic voor een consumentenprogramma.

Dat is het ook wel en ik ken ook wel verhalen van zorginstellingen die de TV ontvangst individueel maken. Het is lastige materie want doorberekende kosten voor centrale ontvangst zonder keuze is ook niet iedereen blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt mij inderdaad de beste oplossing om digitenne op het bestaande coax-netwerk binnen het tehuis te brengen. Met de directie praten en een firma zoeken die dit kunnen doen.

 

Verder wil ik niet generalizeren dat de ouwetjes of ouwe-van-dagen (als ik ze zo mag noemen) allemaal arme mensen zijn.

Er zijn erbij die zat geld hebben en zo´n KPN abonnement best kunnen betalen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Er zijn erbij die zat geld hebben en zo´n KPN abonnement best kunnen betalen.

Maar juist doordat deze mensen zuinig zijn geweest hebben ze wat meer geld. Dat betekend echter niet dat je ze hun keuze vrijheid mag beperken.

 

Want: Met zuinigheid en vleit bouwt men huizen als kastelen😄

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, hugogertie zei:

en is er een buitenmuur omheen gezet met daartussen lekker extra dikke isolatie en je dus geen signaal overhoud

 

Antenne voor het raam? Dat moet ook bij mijn schoonpa.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, astro iris zei:

Ooit zitten ook wij daar in ons WZC kamertje

 

Nee hoor, dat ben ik niet van plan. Dan huur ik een leuke blonde meid van een jaar of 18 in die me de hele dag verzorgt.

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Nee hoor, dat ben ik niet van plan. Dan huur ik een leuke blonde meid van een jaar of 18 in die me de hele dag verzorgt.

 

Die dan iedere dag je urine katheder verschoont en je de bedpan onder je achterwerk schuift om je daarna een nieuwe luier om te doen?

  • Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste ook een geintje meegemaakt met ziggo die zeiden dat internet en tv en telefoon mogelijk was in het tehuis waar ik het spul ging aansluiten. De tv werkte maar geen internet en telefonie.  monteur erbij van ziggo en die ging bellen en wat bleek? Alleen tv was mogelijk maar geen interactieve diensten zoals Internet en telefonie. Nou ik kon dus de hele handel weer terugsturen naar ziggo en een abbo nemen op kpn. Bij kpn was het niet mogelijk om alleen tv af te nemen en telefoon, het internet zit er standaard bij hun in. In dit geval maakte het niet zoveel uit omdat de bejaarde vriend waarvoor ik dit regelde graag YouTube kijkt op zijn smart-tv en gebruik maakt van een laptop. Dus bij kpn zit je wel gebonden aan internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, astro iris zei:

dezelfde leeftijd als ik, zit al 5 jaar in wzc, beroerte.

Ja zo iets komt ook voor helaas. 

Overigens Ramses Shaffi zat ook in het Sarphatihuis in Amsterdam op jonge leeftijd en soms zwaaide hij als ik er langs fietste en hij per toeval uit het raam keek.

Maar die zat altijd in de zogenaamde "gemeenschappelijke huiskamer" omdat ie niet alleen op zijn wooneenheid naar TV wilde kijken.

Dat is altijd nog een optie om TV te kijken in die tehuizen.

 

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...