Ga naar inhoud


En iets nieuws van Canaldigitaal, een prijsverhoging!


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De andere providers verhogen ook hun prijs, of de doorgifte vergoeding die de providers moeten betalen steeds hoger worden?

 

Die voetbal belasting, waar het mee begonnen is, een bedrag tussen 2 en 3 euro per maand voor elke abonnee, heeft navolging gekregen bij andere content leveranciers?

 

De kwaliteit van de aangeboden programma's daalt steeds meer, ze zijn een belediging voor de kijker en worden steeds langer onderbroken door steeds meer (stompzinnige?) reclames.

 

Ik denk dat ik nog een kaart aanhoud, en het verder met het fta aanbod voldoende keuze houdt.

 

In plaats van € 5 per maand meer betalen ga ik dan per maand € 14 minder betalen.

 

Volgende halte wordt dan volgend jaar de verplichte omschakeling op het CI module. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja Delta gaat per maand 1 euro omhoog voor het basispakket all in one maar daar ik een hogere snelheid in mijn pakket heb blijft de prijs gelijk daar dat pakket 1 euro per maand omlaag gaat 😄

 

Canal Digitaal is hier ook einde oefening na een jaartje of 20 😢

VU+ Duo2 met S en C tuner, VU+ Duo astra 1-2-3 en HB en draaibaar op tuner B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de consternatie maar ik was vorig jaar December al afgehaakt. Zij vroegen mij om een reden. 🤭 Mijn antwoord was in eerste instantie ‘ik stuur de PDF wel op’. Die humor werd niet begrepen waarop ik verwees naar eerdere klachten waar nul komma noppes mee is gedaan. Zelfs niet bevestigd. Ik mis CD nog geen twee minuten per dag. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik heb 2 kaarten in mijn box zitten.
Heb heb destijds de kaart aangeschaft voor een tweede recorder.
Nu zitten ze beiden weer in 1. De tweede kaart kan dus weg.
Of zit er nog een beperking in het gelijktijdig opnemen van meer
dan 2 streams? Daar was destijds sprake van.
Of is dat nooit doorgevoerd?

Als dat zo is dan kieper ik de tweede kaart eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feb 2019 al overgestapt op de mobiele app met abbo smaak vol, destijds 9,95 inmiddels 11,95.

Was er toen al helemaal zat van dat we inmiddels 23 euro elke maand aftikten voor een paar zenders.

Het bevalt erg goed icm mediabox (dus niet de tv app: ik heb het niet zo op slimme televisies!)

Uitzending gemist, kijken vanaf het begin, series en wat gratis films in de mediatheek.

Voor ons gebruik ideaal.

Als ze met deze abbo prijzen ook gaan donderen stap ik over op nlziet. Schijnt dat daar de kwaliteit/bitrate van de streams hoger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, mega gert zei:

waarom niet ? heb je een bron? 

Ik schreef waarschijnlijk niet meer. 

Bron : Totaal TV en her en der op internet nog wat andere berichtjes.   

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een abonnement dat per februari 2022 eindigt. Krijg ik ook een prijsverhoging?

Volgend jaar vertrek ik sowieso bij CD i.v.m. de coderingsplannen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, zeeteefje zei:

In Nederland vermoedelijk niet, maar in Frankrijk wel ...

F1 TV Pro daar is nu het commentaar van Olaf Mol te horen (en andere talen zoals Engels, Frans etc). Zou die  NL audio stream dan alleen niet geschrapt worden? En dan gewoon abbo's aanbieden met Engels, en een aantal andere talen?

F1 TV Pro is volgens mij gewoon onderdeel van de FIA (de race organisatie). Die zullen toch niet alles uit handen geven, terwijl zij hier ook een graantje mee kunnen prikken, buiten het media circus om?

aangepast door DMotion
Kleine toevoeging

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DMotion:  Waarom denk je dat F1 TV pro in Duitsland niet meer beschikbaar is?

Sky betaalt genoeg om een exclusief contract te krijgen. 100 Miljoen voor drie jaar Nederlandse markt lijkt me ook voldoende voor exclusiviteit.

 

Maar we zullen moeten afwachten hoe het precies uitpakt. Dat ze de rechten nu hebben bemachtigd wil nog niet zeggen dat ze er een succes van kunnen maken. Wellicht loopt het spaak en moeten ze de rechten al snel weer doorverkopen om het verlies te beperken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden, zeeteefje zei:

100 Miljoen voor drie jaar Nederlandse markt lijkt me ook voldoende voor exclusiviteit.

Bij 2 miljoen abonnees (Ziggo)  is dat bijna € 1,50 per maand/12 maanden doorgifte vergoeding en een overeenkomstige verhoging van de maandelijkse bijdrage.

 

Voor Canaldigitaal alleen te realiseren met een nog hogere verhoging van je abonnement.

 

De grootste kostenpost, waar geen rem op staat is de vergoeding en de wurgcontracten die providers moeten betalen voor de doorgifte van "premium" sport zenders en bedrijven als Discovery.

 

De markt is bezig zichzelf om zeep te helpen.

De eisen van de "premium" zenders, welke codering gebruikt moet worden is de volgende bottleneck.

Steeds meer klanten zullen afhaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Noordzee said:

 

Het gaat dan om om de oude Settopbox, HD-actie en HD-Light abonnementen.  

Eerst een verhoging van 10 euro per maand naar 13 euro. En later nogmaals 3 euro erbij van 13 euro naar 16 euro. 

(Ik ben twee jaar terug ook afgehaakt na de verhoging van 3 euro per maand) 

 

Heeft iemand nog zo'n pakket van 16 euro per maand en wat wordt daar de nieuwe prijs van? 

 

 

 

jep, hier ook verhoging met 2 euro

 

Maar ik wacht volgend jaar wel af. Reuze benieuwd wat er met de oranje seca kaarten gaat gebeuren. Dat wil ik niet missen omdat het een soort live soap is waar ik actief mee mag doen :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...