Ga naar inhoud


En iets nieuws van Canaldigitaal, een prijsverhoging!


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gaat mij € 5 per maand meer kosten!

 

Uit de nieuwsbrief:

 

 

WIJZIGING ABONNEMENT

 

Vanwege verhoogde kosten van de doorgifte van de zenders en de inflatie zijn we helaas genoodzaakt om per 1 juli 2021 de prijs van de Riant-, Rijk- en Royaal-pakketten te verhogen met €2,- per maand.  

 
 
 

Daarnaast passen we ook de maandelijkse prijs van je extra kaart aan; deze wordt € 9,50 in plaats van € 8,-.

 

 

 

Reden, doorgiftekosten en .... inflatie?

 

Consumentengoederen en -diensten waren in maart 1,9 procent duurder dan een jaar eerder, meldt het CBS. In februari was de inflatie 1,8 procent.

 

En voor wie wil overstappen, Ziggo wordt per 1 juli gemiddeld € 1,50/maand duurder.

Ziggo, die vandaag aankondigde dat ze de steeds hogere uitzend rechten voorn de F1 niet meer kunnen betalen en stopt met de F1.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga in ieder geval per direkt de extra kaart opzeggen en het hoofdabonnement van Royaal terug naar Rijk brengen voor volgend jaar.

Ik heb in maart jl. omgezet naar Royaal in verband met Formule 1 op Ziggo Select Sport.

Ik stuur de opzegging en aanpassing per brief naar CD.

Berry

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN en Ziggo verhogen de abonnementstarieven ook vergelijkbaar las ik.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij betekent dit het einde voor Canal Digitaal. Ik heb ze vorig jaar al de wacht aangezegd, om niet nog eens fors te verhogen. Toen kwam er nog 3 Euro bij, nu weer 5 iedere maand. Het houdt een keer op. Ik heb de schotel voornamelijk voor de FTA-zenders, dan is die inmiddels 46,- iedere maand echt veel te veel.
Ook opvallend: juist nu is er onderhoud aan de internetsite zodat opzeggen en overstappen naar een goedkoper abonnement niet mogelijk is.....

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al een tijd terug CD opgezegd toen ik merkte dat er zonder melding aan mij al een paar maanden 3€ extra werd afgeschreven. Voor mij onfatsoenlijk gedrag dat ik niet accepteer. Ook niet als ik een firma verder super zou vinden, dan ben ik hoe dan ook weg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, zeeteefje zei:

NLZiet wordt steeds interessanter. F1 TV pro abonnementje er bij, klaar.

F1 TV pro is waarschijnlijk niet meer mogelijk vanaf 1 januari 2022. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, minplus zei:

Al een tijd terug CD opgezegd toen ik merkte dat er zonder melding aan mij al een paar maanden 3€ extra werd afgeschreven. Voor mij onfatsoenlijk gedrag dat ik niet accepteer. Ook niet als ik een firma verder super zou vinden, dan ben ik hoe dan ook weg.

 

Het gaat dan om om de oude Settopbox, HD-actie en HD-Light abonnementen.  

Eerst een verhoging van 10 euro per maand naar 13 euro. En later nogmaals 3 euro erbij van 13 euro naar 16 euro. 

(Ik ben twee jaar terug ook afgehaakt na de verhoging van 3 euro per maand) 

 

Heeft iemand nog zo'n pakket van 16 euro per maand en wat wordt daar de nieuwe prijs van? 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de verhoging mogelijk wel gepikt, ook al keek ik erg weinig naar vooral de Nederlandse reclame-zenders, als ze me netjes geïnformeerd hadden.

Maar zonder iets te zeggen een aantal maanden meer afschrijven dan wat je afgesproken hebt is iets wat ik van niemand pik.

Dus nu de NPO's terrestrial voor de journaals en nog een beetje en de sat voor de vele FTA's waar ik toch al meestal naar keek.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er gelukkig ook vanaf...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...