Ga naar inhoud


Windows 11 komt binnenkort


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Oude camera's maken nog gebruik van ActiveX. IE is de enige browser die dat nog ondersteunt. Alle andere browsers al lang niet meer omdat ActiveX onveilig is. Ik heb daar ook me gestoeid een aantal jaren geleden met een Foscam camera.

 

Lijkt me sterk dat Foscam dat nog niet opgelost heeft?

 

Quote

First of all, we suggest to use our new software Foscam VMS which does not need any plugin to view and manage the camera on computers.

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn work arounds, googel op het merk camera en ie explorer.

 

Je kan met de opvolger van ie, Microsoft Edge, in ie mode werken.

Voor Hikvision voldoet dat.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hikvision heeft ook beheers software waarmee je in Windows je camera's kunt benaderen zonder browser.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam vanavond dit DIY project tegen om zelf TPM 2.0 toe te voegen als die niet aanwezig is op je mainboard.

Uiteraard moet het mainboard er wel in voorzien.

Het is vrij specifiek voor ASRock server mainboards maar wie weet kan het iemand op weg helpen die ook een TPM interface op zijn mainboard heeft.

 

DIY TPM Module | Zane Chua

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zo...

hij staat er hier ook op, weliswaar als vergissing maar hij werkt wel in tegenstelling tot wat het PC-HealthCheck proggie aangeeft. (intel 7)

 

Nadat het bij een backup terugzetten dat helemaal fout ging gisteren en mijn pC niet meer wilde booten, heb ik de USB 3 stick gepakt en Windows geherinstalleerd.

Kon kiezen uit Windows 10 of Windows 11.

Ik koos voor 10

En wat blijkt hij starte op met Windows 11. :blink:

 

heel wat kleine nieuwe probleempjes ben ik nog aan het oplossen zoals de Bleutooth USB stick verbinden met mijn Bleutooth muis en toetsenbord etc

komt in orde maar wel een hele dag kwijt aan het zoeken waar wat staat qua instellingen in Windows 11

 

poeh hee

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, na de laatste update onthoudt w11 de beeldscherm schaal wel!

prima

 

Jammer dat Draftsight professional 2022 niet wil installeren

Jammer dat Arkey 8.0 met usb dongle beveiliging niet werkend te krijgen is

Jammer dat Edge op de achtergrond altijd loopt, iemand een hint hoe je die definitief kan uitschakelen?

 

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...