Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

by the way, overeenkomsten met ander tuig maken is lastig en ongenuanceerd de StaSi of ook wel Staats Sicherheitsdienst uit de DDR in het Oostblok hebben heel wat andere mensonterende zaken geflikt. Als jullie het al hebben over viruswaarheid groeperingen en politici met jeugdfractie aanhangers die in Nederland lopen te oreren en dus Propaganda maken dan gaat het over de waarheid verdraaien. Benito Muselini is dus een betere overeenkomst met snordragend Baudet.

  • Haha 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Tonskidutch zei:

StaSi of ook wel Staats Sicherheitsdienst uit de DDR in het Oostblok hebben heel wat andere mensonterende zaken geflikt.

 

Waar de ze vooral bekend om stonden was de enorme sociale druk. Je buurman kon je verrader zijn. Paste je niet in het plaatje dan werd je buitengesloten of erger. De Rabo blokkeert nu al rekeningen van "wappies" ik vind dat helemaal de verkeerde kant op gaan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Waar de ze vooral bekend om stonden was de enorme sociale druk. Je buurman kon je verrader zijn. Paste je niet in het plaatje dan werd je buitengesloten of erger. De Rabo blokkeert nu al rekeningen van "wappies" ik vind dat helemaal de verkeerde kant op gaan.

Jij hebt kennelijk geen idee - werkelijk niet - waar je over praat met deze absurde Stasi-vergelijking. Totaal ongepast en onvergelijkbaar.

Je lijkt nogal oppervlakkig geïnformeerd over het dagelijkse leven in de toenmalige DDR. 

Ik adviseer je niet zomaar te pas en te onpas dit soort nonsens-vergelijkingen de wereld in te slingeren. 

De Stasi in de DDR...je moest eens weten! Lees je eens goed in!

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Confraters, het gaat niet over dat deel van de geschiedenis die wij hebben onthouden.

Het gaat over de toestand nu.

Een toestand die door en door gespekt is met het gebruik van soortgelijke karaktertrekken over het heden met synoniemen van het verleden die geen echte vergelijking waardig zijn.

De woordenschat is heel pover om compleet nieuwe sociaal maatschappelijke gebeurtenissen te beschrijven.
 

Je kunt misschien over enkele jaren beter beschrijven wat er nu gaande is en dan alleen op een haar breed van alle gebeurtenissen te samen bezien.

 

Al jaren zeer geïnteresseerd inzake de Chaos theorie en 'n paar verklaringen die een samenhang "lijken" te geven weten we met z'n allen heel weinig.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De werkelijkheid is toch anders, en het doet pijn.

 

Verpleegster ziet antivaccinatie moeder sterven in het ziekenhuis aan Covid.

 

Quote:

Moeder bleef tot op het laatst rotsvast overtuigd dat corona „niet echt was.” en dat vaccins gevaarlijk waren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach joh, het internet staat op dit moment vol met dit soort trieste verhalen die wat mij betreft thuis horen in de Libelle en de Viva.

 

Van een patiënt die op zijn doodsbed smeekt om het vaccin waarop de dokter zegt dat het nu te laat is. Beetje psychologische oorlogsvoering.

 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

De werkelijkheid is toch anders, en het doet pijn.

 

Verpleegster ziet antivaccinatie moeder sterven in het ziekenhuis aan Covid.

 

Quote:

Moeder bleef tot op het laatst rotsvast overtuigd dat corona „niet echt was.” en dat vaccins gevaarlijk waren.

 

https://welcomingcommunitynetwork.org/blog/anti-vax-kardinaal-raymond-burke-aan-de-beademing-vanwege-covid/

 

(Wie niet horen wil, moet maar voelen, zeiden ze vroeger thuis.) 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Psychosammie zei:

Ach joh, het internet staat op dit moment vol met dit soort trieste verhalen die wat mij betreft thuis horen in de Libelle en de Viva.

Als daar de doelgroep zit die door allerlei artikelen bang gemaakt is voor een vaccin? ja!

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Beetje psychologische oorlogsvoering.

Daar zijn die anti -vaccin groepen toch ook mee bezig, bangmakerij voor een vaccin.

 

Alleen vallen er daardoor onnodig doden!

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht niet dat het gaat spelen, maar stel dat die actiegroepen uiteindelijk het toch bij het rechte eind hebben gehad?

Hoe zou(den) de politiek en al die "deskundigen" dan reageren?

 

Vraag me af hoe snel men dan beweerd dat ze het altijd geen zuivere koffie hebben gevonden en daar nu dan het bewijs voor hebben.

 

Vandaag trouwens in het nieuws dat mensen die al een besmetting achter de rug hebben en daarna een vaccinatie krijgen over het algemeen veel heftiger reageren op de vaccinatie dan wie alleen een vaccinatie heeft gehad.

Zelf heb ik een dag een pijnlijke plek op mijn arm gehad en kon een nacht later niet op die schouder liggen (alsof er een flinke blauwe plek zat), mijn vrouw is er 3 dagen ziek van geweest met een flinke opgezwollen lymfeklier onder de arm en mijn schoonzoon heeft bijna een week lang flinke koorts ed. gehad.

Dus dat het speelt weet ik uit ervaring en dat het vaker voorkomt is ook bekend.

 

Het Lareb had hier overigens nog geen verklaring voor.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gerrit B zei:

Zelf heb ik een dag een pijnlijke plek op mijn arm gehad en kon een nacht later niet op die schouder liggen (alsof er een flinke blauwe plek zat), 

Volgens de klachteninventarisatie (RIVM) is dat de meest voorkomende klacht.

Ik had die klacht ook, maar toen ik op die arm ging liggen, viel me de pijnsensatie mee. Bij een echte blauwe plek had ik dat niet kunnen volhouden. Deze keer wel. En de volgende dag was dat blauwe-plek-gevoel alweer weg. Vreemd genoeg was die plek bij de 2e prik nog wel gevoelig, terwijl ik er tussen de 1e en de 2e prik nooit enige last van heb gehad.    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mereltje zei:

Toen ik voor de eerste keer gechipt werd deed het even pijn , bij de tweede chip helemaal niet 😃

Dat komt door die eerste chip! 😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...