Ga naar inhoud


Kat urineert in convectorput


Donkeyman

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Daarom is ook die oplossing met zijn toeter en gaas over die schachten totaal zot. Ik zie me al met zo'n constructie in de woonkamer en dat getoeter moeten aanhoren. 😀

zo heb ik een mollen val gemaakt simpel een deksel van een verfblik en een spaak, een lange draad een batterij en een zoemer.

Spaak krom gebogen en 1 kant van de draad aan verbonden.

deksel onder de kromgebogen spaak en daar de andere draad aan verbonden

aan de andere kant de batterij en de zoemer.

Mol gaat graven en drukt het deksel omhoog en zodra hij tegen de spaak aan komt gaat binnen de zoemer.

schop pakken naar de plek rennen (laatste stukje wel heel voorzichtig) mol uit de grond scheppen en met een ferme klap naar de eeuwige jachtvelden bonjouren.

Toen we klein waren kregen we van de opkoper 1 gulden per mol mits het vel niet beschadigd was, dus heel wat mollen uit de grond geschept om de spaarpot te vullen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, theparasol zei:

Appje met plattegrond huis / omgeving, vul maar in waarbij je kunt aangeven waar die kat niet mag komen.

 

 

Kan Sprietje meteen zien of de schotel goed staat😁

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Donkeyman zei:

Dan gaat mijn vrouw ook weg en dat lijkt mij geen grote vooruitgang.

Nou , in heel sommige gevallen (gelukkig wel zeldzaam) .... 😁👌

 

 

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

die oplossing met zijn toeter en gaas over die schachten totaal zot. Ik zie me al met zo'n constructie in de woonkamer en dat getoeter moeten aanhoren. 😀

Nou , als je echte asociale stinkende rotburen hebt , topoplossing !! 😈💨

Ook ideaal om  schoonmoeders weg te jagen 🤭

Maar weer Kat-on-topic:

2 uren geleden, Sprietje zei:

Jij zou die kat zeker een luier aan geven?

Goeike 🤭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dacht dat het om een schacht aan de buitenkant van het huis ging

 

Dat heet een koekoek. Koekoek

 

3 uren geleden, minplus zei:

Maar ik ben benieuwd naar jouw oplossing, Psychosammie.

 

Zoek een eens op YouTube naar "My cat from Hell".

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2021 om 19:53, minplus zei:

Net zo'n oplossing als covectorput dichtgooien😁

Dat zou een oplossing zijn voor het katprobleem, maar een convector is een heel mooie warmtebron vlakbij mijn schuifpui met triple glas. Deze week ga ik er drie Climateboosters op plaatsen om de cv watertemperatuur verder te kunnen verlagen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, D-box zei:

@Sprietje

Ik had er ook nog nooit van gehoord totdat ik het op Google vond.

 

@Donkeyman

Als je van plan bent om Mispoes-extra te bestellen, raad ik je aan om te Googlen bij diverse bedrijven ivm de prijs; niet meer betalen dan €7,00.

Als je het gebruikt raad ik je aan om een mondkapje te dragen zodat je niet flauwvalt van de stank.

Haha, ik heb inmiddels gelezen dat de stank van Mispoes echt verschrikkelijk is. Dan gaan we van pissebed naar kakkebed, op zijn Amsterdams gezegd...

2 uren geleden, Saucer zei:

Ik weet niet of dit mag:

Kijk eens bij Feliway. Volgens mij kun je daar ook vragen stellen......

Misschien kunnen zij je verder helpen.

We hebben al Feliway, maar dat helpt totaal niet.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zoverre zeer bedankt voor jullie mooie adviezen ivm mijn spritzende kat. Ik neig er nu naar om een frame met bolstaand gaasdraad (geen prikkeldraad) in elkaar te knutselen. Ik denk niet dat mijn kat daar op kan staan om lekker te spritzen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook gaan doen, kat hield er subiet mee op.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2021 om 16:16, Sprietje zei:

Jij zou die kat zeker een luier aan geven?

 

Nee Sprietje, ik zou zelf in die convector put flink gaan staan te pissen. 

Wedden dat er nooit meer een kat in de buurt komt ?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...