Ga naar inhoud


Vuurwerk verbod


D-box

Aanbevolen berichten

Je hebt illegaal vuurwerk en illegaal vuurwerk.

Ze laten altijd alleen maar dit soort beelden zien en natuurlijk moet je er niet aan denken dat iemand zoiets tussen je benen of onder je auto gooit oid.

Maar het meeste illegale vuurwerk wat in beslag genomen wordt is niet van dit soort spul maar simpel spul waar niet in de Nederlandse taal op staat dat je het op de grond moet leggen en dan pas aansteken.

Dit is gewoon exact hetzelfde als wat je hier normaal zou kunnen kopen maar alleen dat stickertje ontbreekt en daarom is het illegaal.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


52 minuten geleden, gerrit B zei:

Je hebt illegaal vuurwerk en illegaal vuurwerk.

Ze laten altijd alleen maar dit soort beelden zien en natuurlijk moet je er niet aan denken dat iemand zoiets tussen je benen of onder je auto gooit oid.

Maar het meeste illegale vuurwerk wat in beslag genomen wordt is niet van dit soort spul maar simpel spul waar niet in de Nederlandse taal op staat dat je het op de grond moet leggen en dan pas aansteken.

Dit is gewoon exact hetzelfde als wat je hier normaal zou kunnen kopen maar alleen dat stickertje ontbreekt en daarom is het illegaal.

Naast de klimaatdrammers heb je ook vuurwerkdrammers, excuusdrammers, vaccinatiedrammers, etc, etc.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen daar ben ik het niet mee eens.

Als eerste feit is vuurwerk afsteken verboden in 2021, dus alles is illegaal dat er knalt.

Als tweede feit moet ik meermaals wakker worden 's nachts van ongelofelijke knallen door een of andere idioot die de steden terroriseert.

Als derde feit was het net als vorig jaar bekend dat in de "verkoop" levensgevaarlijk vuurwerk om ging en gaat.

 

waarom loop je 's nachts weken voor en na oudejaarsavond / nieuw jaar te etteren?

 

dat is drammen

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Neen daar ben ik het niet mee eens.

Dat mag 😁👍

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als eerste feit is vuurwerk afsteken verboden in 2021, dus alles is illegaal dat er knalt.

Klopt als een zwerend konijnenpootje.

 

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als tweede feit moet ik meermaals wakker worden 's nachts van ongelofelijke knallen door een of andere idioot die de steden terroriseert.

Absoluut onacceptabel en uiteraard illegaal

 

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als derde feit was het net als vorig jaar bekend dat in de "verkoop" levensgevaarlijk vuurwerk om ging en gaat.

En wat heeft die fijne overheid van ons hier aan gedaan?

 

Maar het gaat hier om het filmpje dat gebruikt word. Natuurlijk is dat illegaal maar we gebruiken het wel voor de verbods lobby

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

waarom loop je 's nachts weken voor en na oudejaarsavond / nieuw jaar te etteren?

De eerste was er dit najaar vroeg bij, 18 oktober 2021.

Jongen verliest hand

 

Of die ondertussen zijn schoenveters kan vastmaken zonder hulp?

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen moeite met mensen die hun ledematen kwijt raken door dat hun bom eerder afgegaan is dan ze verwacht hebben

Ik heb moeite met de mensen die zo'n bom onverwacht en niets vermoedend naar zich geworpen krijgen of in de brievenbus.

 

Je bent geen rund als je met vuurwerk stunt je bent een klootzak

  • Like 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het verstand komt met de jaren, jeugdigen kunnen geen verband zien tussen handelen en gevolg.

 

Verder, wat Darwin heeft gezegd, het overleven van de sterkste van de soort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mojo zei:

Maar het gaat hier om het filmpje dat gebruikt word. Natuurlijk is dat illegaal maar we gebruiken het wel voor de verbods lobby

 

Dat bedoel ik dus, men laat alleen de extreme gevallen zien om zo een algeheel verbod voor elkaar te kunnen krijgen.

Daarnaast als ze soms het geluid aan hebben staan dan hoor je de verrukte kreten van omstanders en dan denk ik wel eens "laten ze dit nu zien omdat het zo erg is of omdat ze het stiekem toch best leuk vinden om dit af te steken?"

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

het overleven van de sterkste van de soort.

 

dat dacht de sterkste man van België ook inzake Covid ( krantenbericht ) en vaccineren en is toch de vorige week gestorven aan Covid

 

de sterkste soort is echt een ander soort dan spieren

aangepast door Tonskidutch
link over zijn dubbele ontkenning

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ouders voeden hun kinderen op, ergens in de tijd komt er een moment dat kinderen hun ouders moeten opvoeden.

 

Darwin had het overleven van de fittest.

 

Dat hoeft niet de sterkste te zijn, soms is het de slimste.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel eens af wat die ouder nu doen.

Is het opvoeden of alleen maar voeden?

 

Toen ik zo oud was en ik zou om 3 uur 's nachts nog buiten rond lopen of vuurwerk tussen iemand's  benen gooien (ook al waren het je vrienden) dan stond mijn vader om 7.00 uur aan het bed van kom er maar uit en ga maar wat nuttigs doen doen hoef je 'snachts ook niet de straat op.

En stunten met vuurwerk was heel simpel, gooi alles maar in een emmer en dan mocht je zelf de emmer vol water laten lopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

The fittest is volgens het evolutie idee "de best aangepaste".

Bij vuurwerk is dat iemand die begrepen heeft dat je beter naar een centraal georganiseerd siervuurwerk kunt kijken dan in het rond knallen (ook al is het in een verlaten weiland ver van de bebouwde kom met carbid knallen erg leuk).

Bij covid is het simpel de vaccinaties nemen (die Belgische wereldkampioen heeft te vaak een schop tegen z'n hoofd gehad ook al zal hij eerder ook vermoedelijk niet al te veel verstand gehad hebben, net als zijn vrouw).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...