Ga naar inhoud


Vuurwerk verbod


D-box

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik was ook altijd tegen een vuurwerkverbod tot zo'n zieke geest knalvuurwerk in de anus van een kat had gestoken en dat arm beestje zwaar gewond is geraakt.

 En dit soort berichten zie je elk jaar.

Deze zieke gasten verpesten het voor iedereen die wel verantwoordelijk omgaan met deze mooie maar gevaarlijke traditie.

Die mensen verander je niet dus dan kunnen we beter naar een park gaan waar een show wordt gegeven

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Ik snap er ook geen bal van.....

en dan kom ik nog wel uit het wijze oosten. 😁

 

Helaas zijn er altijd onbenullen of geesteszieke figuren die dingen doen die die in het algemeen niet acceptabel zijn.

Doen ze dat met een auto dan krijgen ze een boete, krijgen ze een rijontzegging of trekken we het rijbewijs in, doen ze dat op een andere manier dan komt justitie in beeld, maar doen ze dat met vuurwerk dan willen we een algemeen vuurwerk verbod instellen? 🥴

 

Het zal wel weer net zo gaan als met de zwarte piet discussie en andere discussies, een relatief kleine groep die hard schreeuwt gaat de meerderheid hun gedachtegoed opdringen/opleggen.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Coliseo zei:

Speciale stijl

ik dacht aan Gorman die bij de inauguratie van Joe Biden sprak, maar die haar engels begreep ik. :grin:

 

Je zal maar komen helpen met je ambulance als er iemand een hand af heeft bloeden en wel en je wordt bekogeld door de dronken gedrogeerde woedende mensen massa die een leuke rel georganiseerd hebben

fijne leden van de bevolking dat asociale gajes

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag dat hele ordinaire vuurwerk gekloot op oudejaarsavond streng verboden worden. 

Ik schrok me ook iedere keer de pleuris als zo'n rotkreng vlak bij me afging. 

In de Emiraten gelukkig ook niet toegestaan. 

Daarvoor is er iedere avond wel ergens een vuurwerk te zien met toestemming. 

Vooral het hele grote vuurwerk op oudejaarsavond. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gerrit B zei:

en dan kom ik nog wel uit het wijze oosten. 😁

 

Helaas zijn er altijd onbenullen of geesteszieke figuren die dingen doen die die in het algemeen niet acceptabel zijn.

Doen ze dat met een auto dan krijgen ze een boete, krijgen ze een rijontzegging of trekken we het rijbewijs in, doen ze dat op een andere manier dan komt justitie in beeld, maar doen ze dat met vuurwerk dan willen we een algemeen vuurwerk verbod instellen? 🥴

 

Het zal wel weer net zo gaan als met de zwarte piet discussie en andere discussies, een relatief kleine groep die hard schreeuwt gaat de meerderheid hun gedachtegoed opdringen/opleggen.

En exact dat is er mis in NL

Er wordt teveel naar een kleine groep schreeuwers en jankerds geluisterd.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt volgens mij niks opgelegd of opgedrongen.

Der wordt alleen heel veel stennis geproduceerd door die mensen die geen meerderheid HEBBEN.

 

Baudet heeft geen informatie gehad van de minister zijn plannen en DUS geen inspraak over de Rembrandt die men als Staat wil aankopen.

Ja kan ik of jij ook zeggen als ik mijn berichten niet lees.

Pisnijdige azijnzeikers die de meerderheid eens een heel vurig nieuwjaarsnacht willen bezorgen met de meest afschuwelijke wandaden.

 

Ik mijd elk jaar die waanzin van het vuurwerk en toch wordt ik elk jaar geterroriseerd.

  • Like 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gerrit B zei:

en dan kom ik nog wel uit het wijze oosten. 😁

 

Helaas zijn er altijd onbenullen of geesteszieke figuren die dingen doen die die in het algemeen niet acceptabel zijn.

Doen ze dat met een auto dan krijgen ze een boete, krijgen ze een rijontzegging of trekken we het rijbewijs in, doen ze dat op een andere manier dan komt justitie in beeld, maar doen ze dat met vuurwerk dan willen we een algemeen vuurwerk verbod instellen? 🥴

 

Het zal wel weer net zo gaan als met de zwarte piet discussie en andere discussies, een relatief kleine groep die hard schreeuwt gaat de meerderheid hun gedachtegoed opdringen/opleggen.

Is het wel een kleine groep?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste keer dat ik een paar vuurpijlen kocht stonden een aantal mensen voor mij in de rij die voor een paar honderd kochten.

Als dat algemeen is zit je met 1 op de 20, oftewel 5%...

In o.a. Indonesië besteden velen er trouwens een maandsalaris aan.

 

Maar het is momenteel met de covid-ellende idd een extra reden om geen vuurwerk af te steken. Afgerukte handen en kapotte ogen en oren moeten we er nu niet bij hebben.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, wiz zei:

Ik meen dat het vuurwerk verbod was ingesteld om de zorg wat te ontzien.

Dat betwijfel ik, dit is in mijn ogen het werk van oppositie partijen die in hun partij programma een landelijk consumenten vuurwerkverbod hebben staan.

Ze hebben wederom hun kans schoon gezien om weer een verbod door te drukken onder de oneigenlijke reden om de zorg te ontzien.

 

Vuurwerkverbod tijdens jaarwisseling lijkt geen echte verlichting voor de zorg, ‘drank en drugs zijn groter probleem’ | De Volkskrant

 

Tijd dat men in de kamer wat meer de tanden laat zien aan dit soort clubs!

Ondanks de overlast die sommigen veroorzaken voor en tijdens de jaarwisseling gun ik nog steeds de vuurwerkliefhebbers hun jaarlijkse pleziertje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...