Ga naar inhoud


Lekkende kraan


Mojo

Aanbevolen berichten

Wie kent deze kraan en weet hoe deze uit elkaar te halen?

 

image.png.947fea88f6dc1fb8e78a5a53ec00aad3.pngimage.png.efc4ff50f1f6addc431c14fde3c797ed.png

 

In het gemarkeerde zit een schroef die er uit te draaien is. Maar hoe daarna verder uit elkaar te halen?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt PM.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nou willen we weten wat je hebt gevonden!

  • De zin van het bestaan?
  • De bron van de eeuwige jeugd?
  • Een Covid vaccin dat wel werkt? (Sorry kon het niet laten).

 

Wat? Zeg het ons!

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Psychosammie zei:

Ja, nou willen we weten wat je hebt gevonden!

  • De zin van het bestaan?
  • De bron van de eeuwige jeugd?
  • Een Covid vaccin dat wel werkt? (Sorry kon het niet laten).

 

Wat? Zeg het ons!

 

 

18 uren geleden, gerrit B zei:

Dat was ook mijn idee van

Kom..... vertel......

Deel deze nuttige informatie op deze 2e  🐣 dag

 

16 uren geleden, Satterdam zei:

zit als het goed is een inbusschroef in. Met een inbussleutel de hendel losschroeven en eraf halen. dan kan je verder gaan.

De inbus schroef. Je moet de inbussleutel scheef in brengen (waar hoor je dat meer 🤣). Dan kun je inderdaad het boutje er uit draaien en komt de hendel los van de kraan.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mojo zei:

De inbus schroef. Je moet de inbussleutel scheef in brengen (waar hoor je dat meer 🤣). Dan kun je inderdaad het boutje er uit draaien en komt de hendel los van de kraan.

 

Nou begrijp ik ook waarom deze "amazing discovery" niet in het openbaar kon worden geplaatst door @Con 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Mojo zei:

De inbus schroef. Je moet de inbussleutel scheef in brengen (waar hoor je dat meer 🤣). Dan kun je inderdaad het boutje er uit draaien en komt de hendel los van de kraan.

 

Je begrijpt natuurlijk wel dat dit een uitermate teleurstellend antwoord is hè? Dacht ik dat jij iets ontdekt had om de wereld zoveel mooier te maken blijkt dat je zojuist geleerd hebt hoe je een boutje ergens uit kunt draaien.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2022 om 14:23, Psychosammie zei:

 

Je begrijpt natuurlijk wel dat dit een uitermate teleurstellend antwoord is hè? Dacht ik dat jij iets ontdekt had om de wereld zoveel mooier te maken blijkt dat je zojuist geleerd hebt hoe je een boutje ergens uit kunt draaien.

 

 

het komt helaas vaker voor dat mensen zoiets simpels niet zien. een kennis heeft een hele kraan gesloopt omdat hij zoiets simpel als een schroefje niet zag. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...