Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten in 2023?


ceesv

Aanbevolen berichten


Op 11-11-2023 om 10:08, Drs. IJzerbout zei:

We zitten hier in de koele tijd en genieten met volle teugen. 

35 graden C overdag en 25 graden C 's nachts. 

Vanmiddag staat er een grillparty op het programma. 

 

 

 

Screenshot_20231111-100428~2.png

Heerlijk weer, de oude lui van mij hebben in Abu Dhabi en Dubai gewoond, was een mooie tijd en inderdaad altijd heerlijk.

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2023 om 12:31, Drs. IJzerbout zei:

Dat zal dan wel hard nodig geweest zijn 🥩🍔🌭🍟🍖

Yes en er moet nog meer af... Maar waar blijft het verbrande vet 🤔

 

Ik denk dat het nu voor mijn lichaamstemperatuur gebruikt wordt want het is in huis 19 graden en vrij nat buiten met 10 graden.

Werken aan het bureau, niet bepaald lekker.

 

Misschien komt het regenwater tekort van afgelopen jaren weer een beetje op peil. 🌧️

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Misschien komt het regenwater tekort van afgelopen jaren weer een beetje op peil. 🌧️

Er is jammer genoeg veel van dat overtollige water weggelopen naar rivieren en de zee. Vandaag tot deze middag hier weeral 27mm gevallen, wat het maandtotaal van november (tot nu) op 156 mm brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2023 om 13:00, Tonskidutch zei:

Hier maar 28 mm. Maar de dag/maand is nog niet voorbij.

Er kwam gisteren nog eens 11 mm bij wat een totaal van 38 mm.  Maandtotaal is nu 167 mm.  Het bleef droog vandaag met een deugddoend zonnetje en 12°.  Jammer genoeg voorspellen ze voor morgen nieuwe regen. Het water van de IJzer stijgt nu nog steeds en de gouverneur heeft beslist tot evacuatie van een 25 tal huizen.  Alle bufferbekkens lopen nu over en er is nu code rood in de regio's Diksmuide- Lo Reninge en Houthulst.  Ook in Poperinge is men op het ergste voorbereid.  Hier in Ieper valt het al bij al nog mee met de overstromingen, het geluk hier is dat we net op de scheidingslijn IJzer- Leie bekken zitten en onze afwatering naar 2 rivieren gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

De afgelopen nacht had ik serieuze nachtvorst, -4 Graden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou ze eronder zetten, ik ga ze zelf morgen onder mijn auto monteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dag is het hier minimaal 20 graden en veel zon. Ik moet alle dagen de ramen tegen elkaar open zetten omdat het anders te warm in huis wordt. Geen winterbanden nodig. De minimum nachttemperatuur 12-13 graden. In de avond ook geen verwarming aan want het is nog steeds 22 graden in huis. Heb vandaag de verlichting in de palmboom aangebracht. Het ziet er prachtig uit in donker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...